Era förlovningsberättelser...
Hej! Jag friade 3 ggr.!!! Min sambo tyckte inte det var viktigt, eftersom "vi älskade varandra ändå." Men de 2 första gångerna hade han svårt för att ge mig ett klart ja/nej så den 3:e gången förklarade jag att det var viktigt för mig att få veta hur han kände. Så .. han svarade ja till förlovning och "troligen" till att vi gifter oss. Så nu på midsommarafton förlovade vi oss på bryggan vid stugan med jordgubbar och scampagn. Det var så mysigt och han såg väldigt rörd ut. Min tonåring har frågat om vi ska gifta oss, och då har han svarat "kanske" .. "någon gång". Om jag känner honom rätt kommer vi att gifta oss, han behöver bara lite tid på sig. Det har jag överlåtit till honom då jag föreslog att han får ställa den frågan inom 2 år. Vill också berätta att det var han som föreslog vilken ring vi skulle köpa och han är väldigt rädd om den. Han har den inte på jobbet eftersom den kan bli sliten, utan bara när han är ledig. Vi är båda 51 år, men vi känner oss mycket yngre. Livet känns underbart igen!