Inlägg från: Sweetladysoul |Visa alla inlägg
  • Sweetladysoul

Grekland?

Hej!

Jag och min m2b sitter och försöker klura ut vart vi ska resa den 31 augusti i år, jag vill ha sol & fina stränder medans han vill ha något att upptäcka eller vad man ska säga.. han vill åka på utflykter och se saker rättare sagt.

Jag vill till Grekland för att jag hört att havet och landet i sig är vackert och undrar nu om ni varit där och hur tyckte ni det var?

Har ni några andra tips på länder/städer som kan passa?

Vore super tacksam för svar =)

• Svar på tråden Grekland?
  • Sweetladysoul

Tusen tack för alla svar! Verkar som att Grekland är ett bra val, vill jätte gärna åka till Naxos men tyvärr har dom inga resor 31 augusti :( Har semester vecka 36 så måste passa in med avresa dagen efter vi gifter oss.. Har kikat på Kreta där de verkar vara fint och så kollade jag på Rhodos (mindre kul att läsa aftonbladet idag dock gällande den staden... )

Sitter och försöker vänta ut sista minuten, men varken Apollo eller Fritidsresor har uppdaterat så de kommit till resor i slutet på augusti på flera dagar..

• Sweetladysoul

Det stora Blå skrev 2008-07-15 23:53:53 följande:

'Sweetladysoul'Om ni väljer just de resebyråerna ska ni lägga till pengar för ett bättre boende. Rekommenderas starkt av egna erfarenheter, eller välja en mindre byrå (eller Ving).
    Jo vi har tänkt att ta 4 el 5 stjärnigt så de borde ju bli bra.. ser dock väldigt mörkt ut för vår del! Finna inga bra resor kvar just 31 augusti ;-( Ska gå till Resia tänkte jag och kolla med om personligen och se vad dom kan erbjuda...

Matteve: Oj va kul!! Vill oxå ha de bokat och klart *ler*
Svar på tråden Grekland?