• MD2009

Göteborgsbrudar 2009 - Del 2

Godmorgon tjejer!
    Nu ska jag strax iväg o jobba - mycket piggare idag (var matt o hängig igår), det var nog kladdkakan o bröllopspratet som gjorde susen
    Skille - Vacker bukett i ditt album!
    Ha en toppendag Alla!
    Kram M

• MD2009

BUBBEL-daten!

24 september
    artist
    baver

25 september:
    artist
    Tx2
    Skille
    (baver, kan bara lite)
    sweetsun
    (Daniela)

26 september
    artist
    Tx2
    Skille
    baver
    sweetsun
    MD2009

27 september
    artist
    Tx2
    Skille
    sweetsun
    Daniela =)
    MD2009 (jag är liksom bortrest o kommer hem fre-em/kväll så fre o lör funkar men inte de andra dagarna...)

• MD2009

Tihi! Nu har jag en grundskiss på min brudbukett med hjälp av min skräddareväninna så poppade det plötsligt upp en idé som jag föll för... jag berättar på nästa träff såklart
    Spånade även på dukning och bytte plötsligt inriktning.... tror det kan bli något bra av det med *ler*
    Godnatt och sov gott alla!

• MD2009

Danielaa: Ja, det var riktigt kul att komma på bukettidén för jag har tidigare känt det som att det bara skulle bli en blomma för sakens skull men nu blev jag riktigt ivrig
    Dukningen är långt kvar men en grundidé tog form... kanske.. hinner nog ändra mig ett par gånger.

Hur går det med fjärilen? Jag borde oxå ta tag i ibjudningsfunderingarna men det känns så avlägset ännu, har faktistk knappt reflekterat över hur jag vill att de ska se ut - får nog lyssna lite mer noga på nästa träff vad alla ni andra har för idéer

Tx2: Hur gick det med garderobsrensningen? Här borde det oxå rensas.. men jag fick iaf "tummen ur" och började röja upp i lgh - har sett bedrövligt ut ett tag för jag har inte fått tiden (och orken) att gå ihop Nu är det riktigt trivsamt hemma igen Bara disken o köket kvar - men det får bli imorn.

Skille: Hittade du något att göra en regnig lördag? Hoppas du iaf hade roligare än vad jag hade med tvätt o städ

Bästesöndag till alla!

• MD2009

Hej alla! Jag tittar in lite snabbt - har extremt långa jobbdagar och hinner inte riktigt med.. men det är helt självförvållat

skille: Tips på underbar säng - Carpe Diem, modell Sandö - som att sova på moln

sweetsun: superfin klänning - du kommer bli så tjusig!

tx2: jag skulle gärna följa med o prova men jag är såklart bortrest hela nästa vecka - typiskt! Men det kanske blir fler tillfällen

skille igen: dig shoppar jag gärna med - kan vara skönt att slippa vara ensam bitch

danielaa: ha en supertrevlig resa och lycka till med frissan - du får berätta sen!

Må bäst!

• MD2009

Kolla priset och om den är kvar i sortimentet eller på väg bort... vet inte om jag vågar bestämma mig utan att ha sett den men jag vill först veta vad den kostar iaf.

Förresten så är det den vita jag isåfall vill ha, inte cremevit - bara kritvit

skille skrev 2008-09-11 07:28:24 följande:
    MD2009 ser ut som jeg skal til oslo i morgen om du vil ha bling bling vesken.....
  • MD2009

Jaaaa! jag vill vara med jag kan både fre o lör men på fredag kommer jag säkert med andan i halsen och aningen trött, men det går sägert över efter ett par glas skumpa

skille skrev 2008-09-11 09:29:23 följande:
    Det aller beste er om det er fredag eller lørdag, MD2009 må jo kunne være med...
  • MD2009

Toppen! Håller en tumme att det blir av behöver verkligen clear eyes - slut här och jag blir rödögd så fort jag inte ätit, är aningen stressad, trött, pressad, arg osv osv... dvs rödögd ganska ofta, hm... undrar om min kropp försöker tala om för mig att äta regelbundet, sova ordentligt, andas och ta allt i ett lugnt och behagligt temp med inslag av skogspromenader det är liksom då som mina ögon är klara och inte ett dugg röda. Men tillsvidare önskar jag clear eyes

Tx2 skrev 2008-09-11 09:09:21 följande:
    Halloj,har vi bestämt vilken dag det blir hos Skille? Så att ja inte dubbelbokar mig.MD2009: Verkar som det blir en sväng till staterna v 42 för mig. Skall bara fixa biljett o kolla om jag kan stanna någon extra dag för att springa i butik.
  • MD2009

Tx2: Resultat redan med naglarna? Kul!
    Sök efter nagelteknologer, eller skönhetssalonger, finns ju massor och naglarna kan du såklart göra någon dag innan

• MD2009

Hej brudar! Nu har jag mellanlandat hemma efter några dagar i div städer... packat om och åker strax till Sthlm. Sen kommer jag bara hem o vänder igen och är borta nästa vecka men lagom till bubbelkvällen dyker jag upp Fram till dess nås jag på tel. Ha en toppenhelg!! Kram M

• MD2009

Tack för igår!!

artist: Vi har inga gemensamma favvolåtar, han gillar riktigt hård o skrikig rock och jag gillar den mjukare rocken - vi möts ungefär på Rammstain som båda gillar, sen gillar han allt som låter värre och jag allt som är mjukare *skratt* Det finns några fler band som vi båda gillar - Metallica, Nightwish, Within Temptation, Evenecance men inte en enda gemensam favvolåt.
    Gillade förslaget med Hoffsten - ska leta rätt på låten och lyssna, ska såklart även lyssna på de andra. Tack!

• MD2009

Halloj!
    Jag kan oxå tänka mig SB men det är samma här att jag vill komma i lite bättre form först så till våren passar perfekt. Jag har lite idéer om hur jag skulle vilja ha bilderna.
    Nu kommer jag förresen att vara med här även på veckorna för jag har fått en bärbar dator med trådlöst inet!

• MD2009

Vendel o Angelica: Fin klänning! och skorna var superläckra!! Var har du hittat dem?

Tx2: Köp Clear eyes, 2 st eller gärna 3. Jag har ej kontaktlinser (tror det finns olika sorter men ta en vanlig). Ska jag sätta in pengar nu direkt innan du åker - vet inte vad de kostar men kan ju sätta in ett par hundra eller nåt...

• MD2009

Här går inte planeringen alls, har ingen tid över just nu, det är för mycket annat så planeringen bor mest i mitt huvud... största bekymret nu är att den skräddare jag skulle träffat för att hon skulle sy upp klänningne plötsligt skickade ett sms och sa att hon tyvärr ej har tid att göra detta så hon önskade mig lycka till... morr!!! Gör man så?? Att få förhinder är ok men att skicka ett sms... tycker jag är fegt och oproffsigt!! Nu har jag börjat dra i andra trådar för att få fram en passande skräddare men detta känns lite stressigt..

Annars är allt bra, sitter i Västerivk på hotellrummet nu efter god mat, bubbelpool, bastu och dusch o tandborstning... ska sova strax, har en lång dag imorn men är sedan ledig fre, lör o sön.
    Kanske någon som vill ta en spontanträff under helgen och prova knyta ihop lösa trådar....??

God natt och jag önskar er alla en Toppentorsdag imorn :)

• MD2009

Kul att höra ifrån dig igen!!

Du har varit saknad.

Danielaa skrev 2008-10-09 22:08:11 följande:
    Hej tjejer!Vill bara bekräfta som Tx2 skrev, jag lever! Å har inte fastnat i Norge, utan har bara vart riktigt körigt här hemma...! Men de har ordnat upp sig nu å allt e som vanligt igen! Kan ta de mer när vi ses istället... Har inte massa tid/ork idag men ville bara skriva några rader å att jag saknat er allihopa massor...! Så, nu kommer ni få stå ut me alla mina inlägg igen som vanligt! Puss å kram!
Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 2