• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 2

Tiden går fort när man har roligt.
    Dax för tråd nummer två för Göteborgsbrudar 2009

Gamla tråden
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-22 21:59
    Så har vi lite koll på varandra

x/2 FrkNordberg
    2/5 Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2/5 Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    16/5 SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    16/5 Artist, Villa Herne
    23/5 Skille
    30/5 Lantzakeri, Oscar Fredrics kyrka, fest på Aschebergska Eken
    x/6 MD2009
    22/8 Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-31 15:38
    9/5 baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-03 19:09
    16/5 Linn74, Aspenäs Herrgård

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 2
  • skille

Og det er ikke ejg som villle ha 1500 jeg ville gjerne ha 1300

• SweetSun

ok! men ni kan inte få sen tiden då?

• skille

Vil ikke ha kl 1600 jeg syns det blir så sent, hva skal jeg gjøre helt til kl 16???

• SweetSun

ja men om du ville ha 13? går det inte den tiden då?

• skille

Vet ikke presten har ikke svaret på mailen, m2b har vurdert å melde seg inn i den svenske kirken for at vi kan gifte og i en annen kirke men det er opp til han, tror han smyg sjekker litt rundt

• SweetSun

aah ok, ja men det löser sig säkert!

• Danielaa

Skille: Aah, tråkigt me tiden! Varför akn man inte få boka då när man själv vill så man vet att man får den tiden man vill...!?
    Hoppas de löser sig!

Kommer inte ens ihåg vilken tid vi bokade! Måste ringa å kolla de...

• skille

Det virker som det blir en annen kirke... vet mer på mandag, m2b har fått i oppgave å fikse, av en eller annen grund tror jeg han komemr til å klare det. Han tør vel ikke noe annet..

• Vendel och Angelica

Halloj tjejer

äntligen fredag!! Jag är ledig el jag är 50% sjukskriven och arbetar inte idag och Smurfen är på dagis så jag ska ta mig in t stan och ta mig en frukost på Espresso House och bara njuta såååå gott!! sen ska jag spana lite på kläder till mig! jag la en order på HM postorder i går... Har insett sen sonen föddes för snart 2 år o 7 månader sen att den forna Angelica har försvunnit helt jag har alltid varit "piffig" el vad man vill kalla det, nu känner jag mig som en dassig mamma *lessen* vill ta mig ur det....

men det är alltid ngt Smurfen behöver och jag "glömmer" mig själv... suckar högjutt....

Är det ngn som vet om det blir ngn bröllops mässa nu i höst? det brukar ju vara på Tjolöolms slott på hösten... det ska ju vara en i vinter/vår i koncert huset men ngt annat kan jag inte hitta!! Vill inte vänta till dess

Kasst Skille med K:a hoppas att det löser sig och att ni får tid o plats som ni vill ha!!
    Hur går det med påsarna?! Man kan frysa in det med o äta som glass

kram alla

Kram på er

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 2