• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 2

Tiden går fort när man har roligt.
    Dax för tråd nummer två för Göteborgsbrudar 2009

Gamla tråden
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-22 21:59
    Så har vi lite koll på varandra

x/2 FrkNordberg
    2/5 Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2/5 Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    16/5 SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    16/5 Artist, Villa Herne
    23/5 Skille
    30/5 Lantzakeri, Oscar Fredrics kyrka, fest på Aschebergska Eken
    x/6 MD2009
    22/8 Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-31 15:38
    9/5 baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-03 19:09
    16/5 Linn74, Aspenäs Herrgård

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 2
  • skille

Vendel och Angelica
    Du kan få boksen med vanilje pulver.... jeg fikk det ned, smakte ikke så ille men rett etter jeg hadde fått allt ned kom det opp igjen ganske ufrivillig...

• Vendel och Angelica

Nej men usch vad tråkigt
    jag tar den gärna säg till vad du vill ha för den bara

skille skrev 2008-08-29 09:55:57 följande:
    Vendel och Angelica Du kan få boksen med vanilje pulver.... jeg fikk det ned, smakte ikke så ille men rett etter jeg hadde fått allt ned kom det opp igjen ganske ufrivillig...
  • skille

Tror du ikke jeg var så dum å kjøpe 3 pakker, 2 med vanilj og 1 med sjokko. det var 3 for 352kr på apoteket, hadde egentlig tenkt å gå tilbake å spørre om å få pengene tilbake men om du vil ha alle 3 kan du få de for 200, har bare brukt 1 pose. Blir kvalm av lukten bare. Gud så ekketl. Tor det blir grønnsaker i 1 år fremover. det kommer jeg til å holde helt til i kveld når vi skal ha taco og drikke god vin.

Jeg kjøpte en slöja som jeg fikk i posten i går, hadde den på meg nesten hele kvelden, er det ett tegn på at jeg kanskje bør roe ned brollops syken min?? Kjøpte den for å se om den passet med kjolen men kanskje den blir "brukt" opp før bryllupet haha

• Vendel och Angelica

Skille jag tar dem gärna! Hade tänkt köra igång hårt efter nästa vecka!! Så jag kan ta mina mått och skicka till Lillsessan! Är det säkert at du inte vill ha mer än 200.-??
    Tråkigt att du inte gillade dem!

Jag har uppdaterat träfflistan i den andra tråden Är alla med på listan som ska med el har ngn glömt el "hoppat av" jag tänkte inboxa er min adress

det vart en kort sväng in t stan... köpte en kjol och en "blus/topp" nice! Sen så köpte jag räkor, bröd, aioli och så hade vi en flaska vitt! Så vi har smaskat här nu på kvällen! M2b är ju hemma i helgen och åker igen måndag tidig morgon!

I morgon ska jag till Arkivet och pyssla inför den stora stämpel och scrap mässan som är nästa helg! Jag är med i design teamet där och vi ska pyssla massor in för mässan och även "leka" med lite egna grejer, vi får käk och lite annat gottit *mysigt* men jag vill o vill inte, Har ju saknat Vendel nu när han har varit borta... men pyssla e ju nice!!

Ska slappa på soffan igen och spana vidare på Red Dragon

Kram på er!!

• Tx2

Några tuffa dagar med mycket god mat. Men jag försökte undvika fika-brödet, gick dock inte alltid. Här hemma har grillen fått jobba och jag med, börjar snart bli expert på att blanda ihop flytande spackel för golvet med borrmaskinen.

Angelica: Är det så att du är en pysselexpert som kan reda ut i pysseldjungeln?

Skille: Har det gått bra med bio-biljetterna? NÄr måste biljetterna hämtas?

• Vendel och Angelica

haha pyssel expert, nja, men visst jag kan väl en del och har en del verktyg och så hemma har en blogg smurfmamman.blogg.se där finns lite LO (scrap sidor) kort och annat smått och gott

Tx2 skrev 2008-08-31 09:22:09 följande:
    Några tuffa dagar med mycket god mat. Men jag försökte undvika fika-brödet, gick dock inte alltid. Här hemma har grillen fått jobba och jag med, börjar snart bli expert på att blanda ihop flytande spackel för golvet med borrmaskinen. Angelica: Är det så att du är en pysselexpert som kan reda ut i pysseldjungeln? Skille: Har det gått bra med bio-biljetterna? NÄr måste biljetterna hämtas?
  • Tx2

Varit inne och kikat. Vad duktig du är! Skall bli spännande och se dina saker för ditt bröllop. Kommer inte våga visa mina

• Vendel och Angelica

tack!! alltid så roligt att höra att det är fint det jag gör
    Äsch inte att du inte vågar visa dina grejer in för bröllopet!! Jag har bara kort stommarna klara hemma sen så har jag inte kommit så mkt längre Men vi får ha lite inför inbjudningskorts pyssel och så!!

Tx2 skrev 2008-08-31 10:13:50 följande:
    Varit inne och kikat. Vad duktig du är! Skall bli spännande och se dina saker för ditt bröllop. Kommer inte våga visa mina
  • Tx2

Ser framemot lite höstpyssel, med lite hjälp av dig. Fast som det ser ut nu så har jag skalat ned på mina idéer på inbjudan o dem andra papperssakerna till att göra det så enkelt som möjligt. Var sambon som tyckte det enkla alternativet, kan ha att göra med att han inte såg framemot att behöva klippa o klistra o knyta rosetter alltför mycket..

• baver

hej alla
    det har varit en go helg! mina föräldrar var här och hälsade på och vi tog en sväng på liseberg. sixten fick en stor kaninballong och var supernöjd. den ena efter den andra chokladvinsten staplades upp på hans vagn

fika på torsdag ska bli jättekul, men jag kan inte stanna så länge, men jag vill ju iaf träffa er. pysselkväll låter som en mycketbra ide. jag har också svårt för det där. när jag pysslar blir det väldigt rakt och kliniskt så att säga och det vore trevligt med ngt mjuk och inbjudande istället...nu mumlar jag visst men ni kanske förstår på ett ungefär

i vilket fall så syns vi på tors. ha det gott

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 2