Göteborgsbrudar 2009 - Del 2
lovely!! men tror att du hamnar i en princessdröm ändå när det kommer till kritan...
lovely!! men tror att du hamnar i en princessdröm ändå när det kommer till kritan...
Det är lugnt, då säger vi typ 5 istället?
äsch klart du får prova om du vill (remanns behöver ju inte veta att du redan köpt en )
Nån mer som ska med och jaga i flock på remanns på onsdag?
Tjoho! Nu ska vi terrorisera remanns !! En distraherar säljaren, en kollar in utbudet, en annan provar klänning och en hjälper till att knyta.. De kommer få spatt!!
Ska vi säga halv fem då eller?
Svahns i kungsbacka (lilla hantverksg), helens i kungälv (ytterbyv). Sen finns bloms (kyrkog) i kungsbacka. Ska ev till vip i göteborg (götabergsg) om jag hinner med det också.
tjoho! Hälsa och tacka
bubbelfredag:
artist
Tx2
Skille
baver
sweetsun
MD2009
Nån mer som ska med?? Ska bara mata tyra, sen berättar jag om stora klänningsdagen
Skille: Fin klänning, min kompis har den i grått!
Tro det eller ej, men till och med den här klännings-skeptikern hittade en som hon gillade . I trollhättan av alla ställen, en aspera, ska kolla i gbg om de har den i min storlek, den jag provade idag var två nummer för stor. Tror ändå att det blir en kinaklänning (är kär i den i mitt galleri), och om den ser ut som skit köper jag nån/mamma syr drömklänningen.
Finns ingen klänning jag provat som jag känt är "the one" ännu.. Var på svahns, bloms, helens, och dreamnette idag. Provade allt från underliga marängliknande skapelser till hollywood-glamourgirl-klänning. Riktigt roligt! (även om varenda jäkla klänning tycks vara av standardtyp (axelbandslös/halterneck med broderier/stenar/drapering/lull-lull . Inte min grej. Här är en länk till den enda som kom i närheten av mitt gillande:
www.asperabride.com/ (nr 4230)
..fast jag provade den med band under bysten och i vitt då såklart. Är alldeles matt efter allt provande, men det var riiiktigt roligt!!!
Nu ska jag ta ett glas vin och hångla lite på min karl som kommit hem från sin konferens (när tyrorna sover... ) Ser fram emot bubbelkvällen och remannsattacken! God natt tjejer!