Hej hej tjejer!
Nu är jag tillbaka, har haft det supertrevligt. Lite dåligt shoppat dock, (två par byxor, en tröja och en hög med kläder åt myran) är högst oimponerad av mig själv .
Danielaa: Gott att du är tillbaka!
Tx2: Letar du efter managerjobb? Du säljer mig bra
V&A: Ja SKÄMS . Skämt åsido, om du vill ha andra namn har jag en hög! Trist med jobb i helgen
I söndags var vi och mätte lokalen mer exakt, så fredagsnöjet blir att klippa ut skalenliga pappersbitar av bord och rum för att se hur vi bäst dukar för att få in ALLA våra vänner.. hmm... Lite klurigt, det finns bord gjorda för 6, 7, 8, 9, 10, 11 och 12. Kör man på många små eller få stora? Måste testa.. får väl se hur många jag får klippa innan myran börjar käka upp dem .
Min helg är smäckbokad av två konserter, men jag träffas GÄRNA i veckan, har inget inbokat typ (förutom kör måndag och tisdag från 18.30). Åh och jag har fått en rolig förfrågan (genom solid - en liten kör jag sjunger i). En superrik amerikan ska gifta sig i domkyrkan med en svenska i höst, gissa vilka som ska sjunga på festen . Sååå kul! Bland gästerna finns elton john och mick jagger... slå det om ni kan .