• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 2

Tiden går fort när man har roligt.
    Dax för tråd nummer två för Göteborgsbrudar 2009

Gamla tråden
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-22 21:59
    Så har vi lite koll på varandra

x/2 FrkNordberg
    2/5 Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2/5 Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    16/5 SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    16/5 Artist, Villa Herne
    23/5 Skille
    30/5 Lantzakeri, Oscar Fredrics kyrka, fest på Aschebergska Eken
    x/6 MD2009
    22/8 Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-31 15:38
    9/5 baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-03 19:09
    16/5 Linn74, Aspenäs Herrgård

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 2
  • Tx2

Gillar inte heller att ringa, försöker få T att göra det men vissa uppgiftr har jag sagt att jag skall lösa.

Nu har han prel.bokat en duo för kvällen så nu måste jag komma på och ge honom en ny uppgift. Några förslag?

• SweetSun

ja.. vet han vad han ska ha på sig..? annars kan han ju ta och kolla upp såna saker.. bara "sitt eget" s.a.s.. det som ligger på göra-listan till nästa vecka (skulle ha hänt för flera veckor sen, men vi gör alltid nåt annat ist , är att ringa catering och kolla upp lite Vf:are

Annars vet jag inte vad vi ska göra..jag sitter som på nålar nu och väntar på klänningen...

• Tx2

Han vill ha frockcoat efter att ha kollat på en massa bilder som jag visat och han har nog bestämt sig lite halvt för färger (dem han valde för inbjudan). Maten håller jag o kollar upp då det är mina kontakter. Det ena bilalternativet har han oxå redan kollat upp, jag skall få tummen ur o kolla upp det andra bilalternativet. Stylingen av mig får jag kolla upp själv. Vf, håller jag på med. Nä, finns inget att ta tag i mera just nu (förutom alla uppgifterna jag redan har påbörjat men som inte är avslutade). Printade ut planeringslistan och hitta en uppgift han kan få ta tag i, prel.boka stället vi tänkte övernatta på och ev våra gäster.

• SweetSun

Ok, i nov kommer ju en väninna och då ska vi göra inbjudningar!! det ska bli så skoj!! Längtar dit! Sen hoppas jag verkligen att jag hittar en VF. Har ju blivit varnad för en kvinnlig VF i kungälv, så henne får vi iaf undvika

• skille

Dagens plan: alene hjemme, med 1 flaske vin og en dårlig jente film. pluss at jeg ikke skal på jobb i morgen før kl 1000, shit så jobbit jeg har det...

• Tx2

Sweetsun: är det hon vars initialer är IR? Det trista med kungälv verkar vara att man inte får välja utan man bara blir tilldelad.

Skille: Lider med dig.. Själv skall jag gå runt med pensel o måla medans T springer efter med rollern. Och imorgon kurs. Livet är jobbgt ibland..

• baver

(jag röstar för fredagen, kan inte lördagen...

angelica,jag puffar för kladdkake och glacereceptet, det har blivit känt här för det är allt jag pratar om haha.

har glömt det här med vf så det blir ngt att ta tag i. han var på semester till nu tror jag.

nu vill min lilla pojk ha uppmärksamhet från sin mamma, vi hörs och syns!

• Tx2

Det tråkiga är att det inte verkar som om man kan påverka den kommunen om vem man vill ha.

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 2