Varför mår jag såhär?
Hejsan.
Jag behöver er hjälp nu.
Är 27 år och har träffat mannen i mitt liv för ca 2 år sen. Han är underbar och jag älskar honom.
Jag flyttade till " hans" stad, och nu kommer jag till saken. Delvis känner jag mig ensam och de vet jag att många gör som kommer till en ny stad, men jag känner att de känns väldigt jobbigt att va inne i stan, söka jobb, gå ut osv. Känner att de är en sån liten stad så alla vet allt om alla.
Jag vet att min kille bott här hela livet och såklart finns ett liv innan mig, och de är inget konstigt, MEN jag tänker så himla mycket på det.
Kan jag nånsin blir glad här, kan jag slappna av. Jag trivs super just där vi bor och jag VILL Ju trivas.
Sen känner jag att de tar emot att söka jobb, gå och handla osv.
Jag saknar vänner, och just nu känner jag mest att jag sitter hemma och tänker och tänker.
Jag är rädd att jag inte ska klara att bo här med mannen jag älskar pga av mina hjärnspöken.
Jag tänker för mycket på hans KK, vilka han varit med och inte.
Usch jag kan inte rå över att jag tänker så och jag VILL inte tänka såhär.
Känner mig inge glad alls och vill helst inte göra annat än att sova.
Mitt liv bara försvinner, hur ska man göra nån som varit i samma sits?
Jag vet ju att de här inte är bra och inte normalt, men kan ju inte sluta tänka på hans föregående liv.
Känner att jag inte är riktigt trygg, men varför egentligen?
Känns som han tycker om mig och vill va med mig, men ändå kan jag inte riktigt känna och tro på detta.
Mycket har att göra me alla gånger jag blivit sårad, men de ska ju inte HAN få ut för heller.
MÅnga tankar och funderingar. Är de nån som vet hur jag ska göra eller haft samma problem.
Jag är inte dum i skallen, jag vet ju att detta inte är bra, men de svåra är att bli av med detta.
Har ingen att prata me detta om ,och jag vet inte om jag ska berätta för min sambo, han blir ju så ledsen om jag inte mår bra, vill inte att han ska känna skuld.
Snälla nån, hjälp mig med förslag!
/ Hilma