• lycklig78

Besviken på min kompis....

Jag tycker det är hemskt dåligt att bli besviken på en vän, för att hon måste jobba..

Är själv ofta i samma sits. Jag jobbar som butikschef och det är ofta jag måste gå in och jobba om det inte finns vikarie. Flera av mina vänner har svårt att acceptera detta och det hörs på deras röst att de tycker jag sviker när jag förklarar. (Ibland skickar jag även sms.)

Visst, bröllop är speciellt och jag förstår på sätt och vis din besvikelse, men jobba måste man tyvärr.

(Nu vet jag ju inte hennes situation.)

• lycklig78

Fredrik och Sabine skrev 2008-07-17 18:20:56 följande:

Tack för alla peppningar!Till er som menar att hon kanske inte kunde beordra någon så kan jag säga att hon inte ens frågade någon, utan sa direkt att hon kunde jobba själv. Dessutom jobbar hon på ett labb så jag tror inte att hon är oumbärlig där över en dag.....Dessutom så tycker jag fortfarande att man löser sånt när det är en nära vän som gifter sig - och man skickar definitivt inte ett sms och talar om det!!Men nu skiter jag i det - det är hennes förlust om hon inte vill komma!
    Och hur i hela friden vet du att hon inte testat att få tag i någon annan. Hon bor ju 30 mil ifrån dig?
Svar på tråden Besviken på min kompis....