• hungran79

detta hör väl inte hit men det berör min lycka på bröllopsdagen

Nu sitter jag här och ska vara hur lycklig som helst att vi gifter oss om 16 dagar men kan inte. Min mamma har bara max tre dagar kvar att leva och är medvetslös... hon åkte in i lördags. Nu är det så att hon har varit dålig i tre år och det hara bara gått utför. Kan tillägga att hon har varit alkolist i 40 år så levern funkade inte..

men varför ska detta hända just nu så att hon missar sin dotters bröllop som hon har längtat efter. hon har 5 barn och min bror är den enda som har varit gift men de gifte sig i hemlighet så detta var liksom sista chansen eftersom vi visste att det inte var så lång tid kvar för henne.

kan också tillägga att hennes yngsta dotter är 15 år så detta slår hårdast mot henne.

Ville bara skriva av mig lite.

kan berätta att hon fyller 59 den 12/8.

• Svar på tråden detta hör väl inte hit men det berör min lycka på bröllopsdagen
  • hungran79

tack alla.

Humlanhubbe

Hon känner inget.

• hungran79

nu är det så att min mamma har fem barn med tre olika män. den sista blev hon både fysiskt och psykiskt misshandlad av. han var dessutom otrogen med en yngre med samma namn som henne. Hon har varit skild från honom i ett år.

hon bor i västerås och alla barnen bor i stockholm så vi har liksom inte kunnat tagit hand om henne som vi kunnat om hon bott här. vi försökt få hit henne men hon ville vara kvar.

hon har inte kunnat gå på jätte länge men har inte gått till doktorn då hon tyckte det var onödigt. i lördags fick min älsta bror henne att åka i med en ambulans och bli undersökt. så tur i oturen så var hon på sjukhuset när allt detta hände.

• hungran79

Humlanhubbe

jag tog inte illa upp....

• hungran79

tänkte bara berätta att min mamma gick bort i morse. skönt för henne att det är över även om hon inte led.

jag själv var inte där men min syster var det.

Svar på tråden detta hör väl inte hit men det berör min lycka på bröllopsdagen