• skille

Ni med "budgetbröllop"!?

Vi betaler 60 000 for tre rätters middag, fyra glas vin, fördrink med påfyllning, kaffe, blomsterdekorationer till borden, personal, linnedukar, lokalhyra, porslin och tårta. inviterer 60 gjester. m2b har det han skal ha på seg fra før, så vi sparer penger der, samt at jeg gjør alle invitasjoner ol selv.

• skille

Mumriks blivande fru skrev 2008-07-21 12:29:03 följande:

Skille - oj vilket pangpris!!
    Det beste av allt er at jeg slipper å gjøre noe på den store dag annet enn å kose meg, selv mamma kan slappe av:) Jeg er kjmpe fornøyd med hva vi betaler, litt synd man ikke får ha med drikke selv men, man får se på den lyse siden jeg blir gift. Takket være mamma og svigermor/far som betaler halve bryllupet.....
  • skille

Det skal sies at vi ikke skal leie bil fra kirken, men ha pappa sin. Samt at vi ikke skal ha DJ eller band. Vi legger opp sangene vi vil ha på ipoden og setter på play. Ringene kjøpte vi før det ble noen budsjett så det har vi ikke regnet med. bryllupsnatten har vi utsatt når det kommer til hotel, og tar den hjemme. Kjolen kom på 3000 under budsjett, fotografen 2500 under budsjett, Så lenge virker det som vi kommer under budsjett....

Svar på tråden Ni med "budgetbröllop"!?