• aikidoaasa

möhippa/svensexa för bruden/brudgummen eller kompisarna?

Det finns de som bara är så fruktansvärda. Visst är det meningen att det ska vara något som ALLA (där räknas brud/brudgum) in! Jag tycker så synd om dem som blir elakt behandlade av sina vänner... eller förlåt, inte kan man vara en äkta vän om man gör något sådant mot den personen.
    Visst kan man göra ett "vågar du detta så vågar du bröllop" där personen testas... är man lite skrajsen men inte har fobi så kan man se om personen vågar bungyjump.
    En kompis berättade att en gammal kompis till honom blev svensexad där han skulle göra ovanstående. Ögonbindel på och lurar in honom i en hiss som tog dem upp. Själva selen hade han fått på sig långt tidigare så han blev aningen förvirrad. Ögonbindeln for av... tre sekunder senare svimmade killen och ramlade ner. Stackaren mindes inte ett dugg efter detta, men söp sig redlös snabbt för att inte minnas mer dumheter som hans vänner skulle komma på. Min kompis försökte hindra de andra att hissa upp honom för att han vet vilken fobi han har. De vågade inte visa bilder från detta i filmen som de fixat iordning till bröllopet.

• aikidoaasa

Ja... det verkar vara lite för många som tycker att fyllan är den bästa och viktigaste biten på en sven/hippa... Själv skulle jag INTE tycka om att alla mina vänner blir aspackade och försöker supa ner mig... lagom är bäst.
    Fast sedan är jag en av de ordentliga som faktiskt alrdig blivit så onykter att jag tappat minnet elle haft bakfylla... och det tänker jag fortsätta hålla!

Svar på tråden möhippa/svensexa för bruden/brudgummen eller kompisarna?