• Tooticki

ledsna föräldrar

Hmm, jag tycker inte att det är schysst av dina föräldrar att ge dig skuldkänslor för att du bor utomlands. Vad ger dem rätten att ge dig dåligt samvete för ditt val att bo i England? Jag hade kanske kunnat ha lite förståelse för det om du aldrig hälsade på, men nu besöker du dem en gång i månaden. Nej, det tycker jag var egoistiskt och elakt av dem!

• Tooticki
    skille skrev 2008-07-23 09:15:43 följande:
    Jeg flyttet fra Norge til Sverige, og skal jeg være helt erlig, trives jeg ikke i det hele tatt, det har ikke noe med Sverige å gjøre men mer det at jeg ikke klarer å føle meg hjemme her. bare tanken på å være her i ett par år gjør meg ikke spessielt happy, men man får gjøre det beste ut av det. merker på mamma at hun er lei seg på mine vegne, jeg har ikke sagt veldig høyt at jeg ikke liker meg her men enkelte ting merker mammaer..
    Men att din mor bryr sig om att du inte trivs i Sverige är väl en sak, men om TS valt att leva i England och är lycklig med det så kan jag inte förstå att föräldrarna skulle lägga såpass mycket skuld i det.
Svar på tråden ledsna föräldrar