Inlägg från: Boxerbruden |Visa alla inlägg
  • Boxerbruden

Bröllop utan frieri...

När vi förlovade oss så var det ju självklart att vi så småningom skulle gifta oss. Efter´som det kostar pengar med ett bröllop så fick dock datum och år vara öppet. I början av året ansåg vi att vi skulle ha råd så vi bara bestämde ett datum, kollade kyrkan och bokade så nu är planeringen i full gång. (det blev ett frieri på BB för två år se4dan då jag födde våran dotter. Mitt i en värk eller hur det nu var..ont gjorde det iaf..så frågar han om jag vill gifta mig med honom. JAAAAAAA fick jag väl ur mig *S*. Inte så jätteromantiskt och jag kommer knappt ihåg det och jag har sagt åt honom att jag verkligen vill ha ett riktigt frieri, romantiskt. Men det är väl ett önsketänkande. Eftersom han r lite kass på det romanstiska planet så tänkte jag att eftersom jag jag har sagt att jag vill ha ett riktigt frieri och så, så kunde han ju engagera sig lite i just den frågan. Jag menar det är ju nåt som man bara ska göra en gång i sitt liv. Visst visst säger han..det kommer. Yea right....ingenting kommer så jag får nog glömma tanken på att få en fint frieri i minnet. Så tråkigt då man verkligen blir avundsjuk på dom som berättar att dom ska gifta sig och att frieriet var si eller så.

Svar på tråden Bröllop utan frieri...