Norrlands tråden !!
EN SÅN DAG!!! Jag går fortfarande runt i ett lycorus efter en helt fantastis lördag och bröllopsdag! jag säger det: LÄNGTA!!!!
EN SÅN DAG!!! Jag går fortfarande runt i ett lycorus efter en helt fantastis lördag och bröllopsdag! jag säger det: LÄNGTA!!!!
ni får se bilder så snart vi får dom!! fy vad vacer man får vara, ville aldrig ta av mig länningen eller ta ur håret
Daa: Ja, tusan så tungt! nästan så man fick gladiatornacke
Hanna: Jag vill oxå vrida tillbax tiden. En sådan fantastis dag!!! Och så himla fina ni var!
Jag gjorde mitt hår på Frisyrateljen i boden (vi bor i sävast) och jag är otroligt nöjd! På både pris, service och resultatet. Bättre än jag någonsin hade hoppats på!!
nu finns lite bilder i min blogg
Daa: Har tyvärr helt missat att ta bilder på dukningen... hmm... ska se om någon annan har kommit ihåg. Det var ju så fint!! klänningen är uppsydd i kina... synd att jag aldrig mer får anända den
Hanna: Ni med! visst känns det overkligt? ibland tror jag att det bara var världens bästa dröm... men så ser jag ringen och inser att det har HÄNT!
assandra: Ja, jag hade massooooor med löshår Hmmm, i duade med vita duar, vita blocljus med organzaband nytna runtom, lösa pärlor i massor utströdda på borden, vita stående seretter, och festprogrammet liggande brevid. På honnörsbordet hade vi även silverandelabrar och murgrönaranor. Det var superfint!! Har tyvärr inga bra bilder Grämer mig så över att det missades
Dr House: Jag är från kalix, har dock inte bott där på snart 10 år...