Ännu en tur med barnkarusellen
MEN!! SHIT vad det har hänt grejer här inne! Jag hade slravat bort mitt lösenord och efter att ha rensat daton på cookies o gamla filer så kom jag helt plötsligt inte in ngnstans eftersom jag har glömt bort alla lösen som jag skapade för många år sen... och sen hade jag en icke aktuell mailadress som kontaktadress här så det underlättade inte...jaja, nu e ja ghär iaf!
VICKAN!! Grattis gumman! vad kul! Se där du e ju lika fertil som jag var efter p-piller stopp, nu har du ju iofs kört m regnkappor ett tag men ändå! vi försökte ju inte heller utan det blev ju på första försöket eller vad man nu säger. men vad häftigt! och en vädur ser det ut att bli alltså -skoj
VICTORY - grattis till lilla Albin, låter som en drömförlossning precis som du sa - vaad härligt!
NATTSSON - har jag grattat dig eller har jag missat det? jag hoppas att jag hann gratta dig innan jag försvann härifrån för nu kom jag inte ihåg hur din förlossning var, men visst fick du en flicka (har inte läst igenom så mkt o hittat ngn ledtråd tyvärr) grattis iaf!
BS - hur mår pappa, e allt bra där? och Iris, fungerar det m sömn o allt - har hon börjat dagis/dagmamma än?
MUGGLAN - jo vi har oxå haft ett lite sommargräl - det fösta grälet faktiskt då vi aldrig grälat tidigare , tror precis som du säger att man har fokuserat så mkt på barnen att man låtit saker blivit för stora så att det tillslut blir för mkt att hantera - men det var lätt avklarat iaf
hur mår Moa? lika go fortfarande?
TINGA - *kramar om* jag och alla andra som haft kolik, reflux eller bara mkt vakna barn vet vad ni går igenom just nu. sen att ni har två undrlättar ju inte. De första 3 månaderna sov jag inte mer än 3-4 timmar /dygn och de var skitjobbigt! MEN - det vänder och en vacer dag så ligger du där i sängen och funderar på om du ska gå upp eller ej trots att dina barn sover - detta då du är utsövd! jag lovar! hang in there!
VÄNNER - låter som om ni har haft fullt upp i sommar! kul! Prinsen verkar vara en riktigt pigg liten krabat ovh visst e väl det kul! hur gammal e han nu?
LITEN - vad häftigt med AW! tror nog att ni kommer att få ett super resultat! vi funderar var varannan dag på om vi ska ta tag i Mathildas sömn men då överraksar hon oss m att sova hela nätterna o då lugnar vi oss igen tills nästa gång hon vaknar kl 03.10 och pratar för fullt...
MSW - När e det dags för dig? inte sååå långt kvar nu va? hur mås det?
MRS B - hur mår pojkarna? har maken varit ledig nu ifrån dömandet ett tag? när börjar säsongen igen?
SWEET- hur mår lilla söta? funkar det bra m kissen? hur länge kommer du ha möjlighet att vara hemma innan du måste tillbaka i jobb igen? har mamma o pappa kommit över o kikat på underverket än? hur går det m kissen o bebis?
SEPTEMBER - hur mår ni - ngt nytt att rapportera?
JUNILEJON - hur e det i amningsträsket? fungerar allt bra?
LAPPIS - semester nu va? du läser vä inte det hör men jag säger hej iaf och hoppas att ni får en avkoppling irån allt nu under sommaren!
TUBBISEN - long time no see - hoppas allt e bra m er båda?!
IZZIE - tyckte jag såg ditt namn härinne ngnstans, mår lillskruttan bra?
FREJIS - hur går det m allt? var är su i processen
SÅ.... har jag glömt ngn så ber jag om ursäkt, hann inte läsa igenom förra tråden innan den stängde utan har bara skummat lite och shit vad många vi är här inne (jag har säkert glömt ngn, usch jag känner det på mig... sorry!)