Ännu en tur med barnkarusellen
Här har det hänt grejer!
Så du var gravid ändå Vickan?! GRATTIS!!! Försäkringar behöver du inte oroa dig för ännu. Jag drack inget alkoholhaltigt efter att jag plussat men du får känna efter själv. Eg tror jag inte att en liten mängd är ngn fara alls i detta tidiga stadium. Tänk på att äta nyttiga saker om du vill hålla vikten...
Förresten är Sardinien ett favvoställe, har varit där (bott i Alghero) 2 ggr. Vilket hotell bor ni på? Ni får inte missa Maria Pia-stranden - den är fin! Vill ni ha en utflykt en dag så hyr bil och åk till Smaragdkusten och kika på "det rika folket" (och den fina kusten). Det finns flera bra restauranger på den gamla stadsmuren i Alghero, med havet och solnedgången i sikte.
Nenne: jag inboxar plussitivitet till dig! Usch fy fan, deppigt värre. Men hallå, ni har ju faktiskt inte försökt "allt" än. Det finns ju stor chans att insemination el ivf hjälper er. Ge inte upp än.
Vänner: har äntligen fått tummen ur att fixa med bilderna från vårt besök - kopior kommer snart!!! Ang att prinsen svalt gem så tror jag att det är sådant som händer nästan alla. Samma det här med att de trillar och slår sig. Man får bara försöka hindra de värsta olyckorna, allt kan man inte hindra.
Victory: grattis till lillkillen!
Hmmm... var det ngt mer - det var ju så mkt att kommentera nu...
Jag har iaf lagt in 2 nytagna bilder (var det du som efterfrågade det Izzie?) i galleriet.