Ännu en tur med barnkarusellen
Haha, dansa synkat! Jojo, det skulle vara en syn för gudarna, jag som har två vänsterfötter och noll taktkänsla.
Nä, nu blir det lunch.
Haha, dansa synkat! Jojo, det skulle vara en syn för gudarna, jag som har två vänsterfötter och noll taktkänsla.
Nä, nu blir det lunch.
Vaaa, jag som tycker att ungar på IKEA är det värsta som finns! Varje gång vi har varit där blir det sexförbud hemma i flera veckor.
Fiiiiint hus, Nenne!!
Vad söt Mindre är, Liten! Jag älskar det där fotot där hon har ögonen i kors!
Nenne, jag har inboxat dig.
Lappis, jag smygläste lite på FL igår och såg att ni undrade över varför ni hade fått olika slags medicin trots att ni går på samma klinik. Min teori är att det är läkaren som skriver ut recepten som bestämmer mellan Gonal-F och Puregon.
När jag har varit på ÄP i Falun så har dom alltid sagt att jag ska ta Progesteron-vagitorierna si-och-så många gånger om dagen men så har dom rättat sig själva och sagt "nej, just det ja, du går ju hos XX, då har du fått Crinone istället för Progesteron eller hur?" Crinone tillverkas av samma företag som Gonal-F men ska vara samma sak som Progesteron, precis som Gonal-F och Puregon ska vara samma sak.
Så jag tror att vår läkare helt enkelt gillar Serono som tillverkar både Gonal-F och Crinone. Det kanske ligger en och annan bjudlunch bakom?
Jag har just hittat mitt första gråa hårstrå!
Lappis, du är ju inte så svår att hitta eftersom du har samma namn och bild på FL, men jag läser mest din tråd där för att en av tjejerna är en fd jobbarkompis till mig. Vi har ingen kontakt idag men jag tycker att det är lite spännande att följa henne och se vad som händer.
Muggles, har ni en ganska hög månadsavgift där ni bor? Jag bara undrar för att vi har ungefär lika stora lån som ni men en lägre månadskostnad.
Nenne, stå på dig nu och låt inte gubben komma undan med att säga att ni ska gå hem och försöka på egen hand ett halvår till!
Tack för trösten ang gråa hår! Lite jobbigt känns det fortfarande.
Nu ska jag snart dra iväg på en liten weekendresa för att fira min mammas 70-årsdag, kommer hem sent söndag kväll och sen drar jag till Dallas på måndag. Jag hinner nog inte in här innan dess så ha det så bra allihopa under helgen, kramar!
AM - GRATTIS!!!!! Vad kul! Och vad härligt det låter med en storfamilj vid matbordet.
Själv är jag alldeles gräsligt trött. Först var jag borta med mamma två nätter i rad och sov inte en blund - tanten snarkar! Sen gick jag upp 3.30 i morse och har nu anlänt till Dallas. Klockan är väl halv två svensk tid men här är den bara halv sju på kvällen så jag måste hålla mig vaken i ett par timmar till för att inte vakna vid typ 2 natt.
gäsp gäsp