• viktualia

Ännu en tur med barnkarusellen

öööööö nu blev jag yr av alla bokstäver hit och dit.. sovdags kanske.... F-staden är staden med den gamla gruvan, korvarna och färgen...

...precis lagom avstånd från hålan där jag är bosatt...

och det blir det dessutom första långresan med nya bilen! skoj skoj!

Godnattkram till er alla!!!!!!!!!!!!! Och några extra stora och varma kramar till favvoNenne!!!Hug 2

• viktualia

Junilejon - mysigt radhus!

Div andra - tack för era tankar och svar på mina förvirrade inlägg. Jag ska försöka ta mig samman och prata med maken... besvärligt men nödvändigt..

• viktualia

fru AM skrev 2008-09-17 09:24:42 följande:

Jag är nyfiekn på Vickans hus - hur det ser ut nu. Minns ganska väl hur det såg ut i mäklarannonsen.
    fniss fniss... du är så välkommen om du har vägarna förbi.. maken och jag är usla på fotodokumentation.. ha ha ha... men snyggt är det i alla fall!! - det som är färdigt vill säga -
  • viktualia

Fru FruLLan skrev 2008-09-17 18:23:50 följande:

just det en fråga.Visst var det nån i tråden som fick en del missfall och fick nån slags medicinsk hjälp för det? vad var det? nån som minns.Jag har en kompis som får missfall på missfall och jag lider så med henne.
    Jag har en kompis som varit med om detta. Efter 5 missfall fick de gå på rejäl utredning. Det konstaterades att deras blod var FÖR lika så att fostret stöttes ut av tjejens kropp runt v 7. Upptäckten innebar att de genomgick en omfattande behandling där hon fick blod av honom under avancerade former och nu har de en son på snart 1,5 år!
  • viktualia

FruLlan.... om jag som upplevde missfall med lika delar besvikelse och lättnad inte blir utkastad ur tråden, så behöver nog inte du heller känna att du är på tvärs med den här tråden och dess medkombatanter

Och japp, troligen var det en vampyrbehandling de gick igenom... fniss fniss!

• viktualia

Omsan - nääeee det där lät hemskt!! *kramar om länge och hoppas på det bästa*

Själv ska jag ut och köra i vår nya bil! Dags för kräftskiva minsann!

*kramar till alla*

• viktualia
    nennesjuttioåtta skrev 2008-09-19 10:22:38 följande:
    ViktualiaHar du pratat med maken? Vad har ni kommit fram till? *styrkekramar*
    När nån av er skriver Viktualia känns det som att det är mer seriöst än ett slarvigt "Vickan"... fniss.. - verkligen en parantes!

Svaret är nej, jag grubblar fortfarande över vad och hur jag ska säga något. Mensen har tagit slut idag och därför är det inte aktuellt förrän nu.

... och jag åker verkligen bergodalbana i min inställning... så det är väl det jag ska försöka prata med maken om.. lurigt värre!

Men först ett redigt partaj i staden F!

Kram på er igen!
  • viktualia

Pip!

Festen var lattjo igår och idag har vi varit ute på lååångpromenad tillsammans med kompisarna! Himla najs!

Kan dessutom rapportera att jag inte orkat prata med maken. Vet ärligt talat inte vad jag ska säga och i vilken ände jag ska börja. Alltså får det vara. Oskyddat sex har vi däremot haft, men det borde vara ett tag kvar till äl så jag tror inte att det tog på det här försöket...

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen