Ännu en tur med barnkarusellen
Start september - vettigt inlägg där... hm.. lovar att tänka på saken.. jag har tänkt att kontakta sjukvården igen nån gång i mitten av veckan beroende på hur detta utvecklas...
Start september - vettigt inlägg där... hm.. lovar att tänka på saken.. jag har tänkt att kontakta sjukvården igen nån gång i mitten av veckan beroende på hur detta utvecklas...
Nenne - jag var också och läste i modertråden en sväng.. hittade mitt eget första inlägg och fascineras av min insikt... hade skrivit något om att jag skulle komma med i matchen om två tre år.. vilket ju visade sig stämma!
Själv - är jag lite låg idag. Det är ju väldigt tillåtet men lite lagom frustrerande ändå. Har just satt i mig näringsrik mat och hoppas på uppiggning.
Och Snartis skulle gifta sig nån gång under sommarn ja.. men när *kliar mig i skallen*
Nenne - japp.. efter lite rotande i gamla " Nu har jag gjort.."-trådar kommer länken till den första här:
www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m1718351.html
Nenne - du är en STJÄRNA!!! vet du det???
Jag skrev ju alldeles nyss att jag kände mig deppig, men efter att ha läst första "nu har jag gjort..." tråden OCH lyssnat på Highway to hell (som omnämndes i diskussionen i tråden) så känner jag mig klart gladare!
åååå *stor kram till Nenneskrutt*
vore skoj om jag kom på nån bra anledning att åka åt ditt håll så vi kunde ses!!!
Hm... Cicci.. jag undrar samma sak som Frejis.. har bara inte skrivit frågan rakt ut...
Även om du visste vad du gav dig in på så behöver ju inte betyda att DU ska vara tidernas hjältinna och ägna MÄNGDER av kraft åt att vara anhörig till en missbrukande make..
MEN jag är fullständigt medveten om att tillvaron är klart mer komplicerad än att vara svart/vit och din make och du har säkert perioder av äktenskaplig lycka. Men jag återkommer mer eller mindre tyst till Frejis fråga ändå...
Nenne - jobbytet till trots.. ska bara komma på nåt viktigt evenemang i din stad som just jag måste åka på... hihi
Hur går det förresten med jobbletandet?!? *kramar om*
Cicci - tack för svaret, även om du verkligen inte var skyldig någon ett sådant. Och extra många kramar till dig!!!
Vickan är vaken. Maken försöker övertyga mig om att jag ska upp snortidigt imorgon och att jag måste öva.. hm.. jooo det har han ju rätt i.. för HUR lockande känns 5.45 som väckarklockstid... hm...
ska spackla lite väggar och ladda en himla massa matlådor idag... alltså satte jag mig vid datorn för att skjuta upp allt lite lagom.. ehum..
Frejis - låter som att det är dags att hålla tummarna!
Själv är jag nöjd över att missfallsblodsflödet verkar ha avtagit rejält. Lite mer drippdropp än flod nu!
japp jag testade minus på dag 30 och sen plus på dag 35. Fast testet jag använde på dag 30 var ett billigt, otydligt test. Med facit i hand kan man se att det var ett sjuuuuukt svagt plus då på dag 30 men det var närmast omöjligt att fatta. Alltså: nästa gång jag testar lär jag använda digitalt test igen, bara!
På´t igen.. tjaa jag har försökt läsa på hur man ska bete sig efter missfall. Vad jag förstår ska man inte ha sex, bada eller använda tampong två veckor efter missfallet. Och inte ha oskyddat sex förrän efter nästa mens. Vilket passar mig utmärkt för jag känner att jag behöver en andningspaus och samla ihop mig igen.
Frejis - *fnissar hysteriskt*
nääääe! Det Nenne skrev om handlade ju om min menscykels dag nr 30 och inget annat!
Min ädla ålder är 31 år 5 månader och 12 dagar... ha ha ha ha