Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Ännu en tur med barnkarusellen

BS, förresten, jag skrattade också lite åt din beskrivning av a-lagar'n du har hemma. Hon som verkade så go´ och glad när jag såg henne sist (t o m efter foten-i-kaffet-incidenten)! Har det verkligen gått så fort ner i vällingträsket så får du väl skicka upp henne till torken i Gävle. Här bjuds det bara potatisavkok!

• nennesjuttioåtta

Am
    mmmm intressant...! Det där med humöret brukar ju vara en klassiker (hur har det varit de andra gångerna med det?). OOOOH!! Vad kul att du är med i försökeheaten!!!!

Här är det fortfarande aplångt kvar till BIM och jag känner inget, förutom lite i tuttarna men det gör jag ju jämt (inte bara för att jag klämmer på dem). Så det var nog en blindgångare den här gången också. Maken är så rolig, han har fortfarande inte ringt men sa igår att han dels vill ringa - för då är jag gravid för ringer han inte så är jag inte gravid. Men bara för att han tänkt så så tror han också att OM han ringer så blir jag ogravid i alla fall. Hänger ni med?

• nennesjuttioåtta

Neeeeeeeeeeeeeej!!! Det kom blod ur Nenne! OM det hade varit ett skämt hade jag här fortsatt med: Jag skulle bara bada henne, och så ropade mamma från köket och och sen tog hon eld och det var inte meeeeningen....

Men 4 dagar före BIM så tog hoppet slut.

• nennesjuttioåtta

Hej!
    Här kommer ännu ett totalt egoinlägg, får kommentera en annan gång...
    BIM imorgon och det kommer lite brunt hela tiden (sen i torsdags kväll). I fredags när vi sexade så kom det en massa färskt blod också, för mycket för att vara pga ev sk ivrig man (många förkortningar där) Jag vill ju inte testa heller för då kommer ju allt (iofs vore väl det bra också så att det var klart någongång) .
    Nej, nu ska jag ringa doktorn. Vi hörs en annan gång (kan bli lite den här veckan för jag har så mycket att fixa till helgens bröllop när jag ska vara toastmadame).

kram på er och tack för allt stöd!

• nennesjuttioåtta

hej
    tack för tummar och tår men hon kom ju igår. Fick iaf tag på doktorn men vette tusan vad det hjälpte. Skulle hur som helst sluta med Pergotime (och det var ju jävligt tur för när jag var till apoteket så hade mitt recept försvunnit och de hävdade att jag skulle ha fått en papperslapp när jag hämtade ut dem första gången - vad är då vitsen med e-recept?!?!?!?) och så fanns det ingen tid för undersökning förrän den 10 september, mitt i ÄL-tider. Så då blir det ju inget den här månaden heller och nästa ÄL är vi i NY. Det kommer aldrig att bli något och jag är så jäkla ledsen och ligger bara oh grinar hela tiden (förutom nu, nu sitter jag ju upp i alla fall).

En annan sak jag nojar över är att mitt tjejkompisgäng ska ha gemensam 30-årsfest nästa helg. 4 nya bebisar med 4 überstolta mammor, en tokgravid tjej som ska ha i september och så ska den senaste i skaran outa hennes graviditet (med mannen som hon träffade på vårt bröllop). Alla har ju då blivit gravida fr o m 10 månader efter att jag och P började försöka... Jag vet att det inte är någon tävling men det känns så jävla orättvist! Så det är bara jag och hon som inte får sin man att vilja ha barn som ska sitta bredvid den lyckliga skaran och supa oss fulla på California White eller nåt annat fjortisvin. Just nu vill jag verkligen inte gå men om jag aldrig får några barn, vilka kompisar finns kvar då om jag inte klarar av sånt här nu???

Grattis Moa! *blåser lite trött i en krulltrumpet*

Håller tummarna för två stjärnsmällar, Cicci!

BS - många intryck för Iris nu, och förmodligen borde det vända när som helst! Håll ut!! Peppa varandra att själva vara på bra humör trots att hon inte är det för hon känner säkert hur ledsna och maktlösa ni känner er och då vet hon kanske inte heller hur hon ska göra. Jävligt lätt att säga när jag inte vet något om det själv.

Telis
    *noterar* O-k-t-o-b-e-r, ok, då vet jag! Vadå, inte hinna fram i ÄD-kön. är det en åldersgräns där med?!? Går det att göra utomlands?

Lappis o Frejis
    Sätter ni igång samtidigt nu? Weeh!!!

Övriga
    *vinkar*

• nennesjuttioåtta

Am
    ja, jag tror tametusan att jag ska köpa det där amaronevinet och njuuuuuuutaaaaaaaa och sitta i ett tunt halternecklinne med min free-bra under så att mina tuttar ser tokfasta och stunsiga ut, prata om kommande New York-tripp och vår resa över nyår till Ecuador och Galapagos (maken börjar mjukna - ja, inte överallt ), prata om vilka långa sovmorgnar jag tar varje dag och vad mycket pengar man får över när man är dinkis och att jag och maken ligger sked och gosar varje minut när han är hemma. MOOOAHAHAHAHAHAHAHH!

• nennesjuttioåtta

Izzie
    ja, jag har alltid haft ett starkt psyke och har alltid kunnat lägga egna bekymmer hemma när jag gått på fest eller träffat andra människor men nu klarar jag nog inte det längre. Det känns som jag har en tung, blöt filt över axlarna. Vi åker 4 oktober till NY. De skulle ringa mitten-slutet på augusti och det är ju nu men jag tror itne att jag får jobbet. Och skit samma, känns det nu, vad skulle jag kunna tillföra där? Jag orkar ju inte vara social.

tack!

• nennesjuttioåtta

fy fasen vad jag höjer stämningen här. Förlåt!

*tar sats*

*moonar*

• nennesjuttioåtta
    nennesjuttioåtta skrev 2008-08-26 12:38:44 följande:
    Amja, jag tror tametusan att jag ska köpa det där amaronevinet och njuuuuuuutaaaaaaaa och sitta i ett tunt halternecklinne med min free-bra under så att mina tuttar ser tokfasta och stunsiga ut, prata om kommande New York-tripp och vår resa över nyår till Ecuador och Galapagos (maken börjar mjukna - ja, inte överallt ), prata om vilka långa sovmorgnar jag tar varje dag och vad mycket pengar man får över när man är dinkis och att jag och maken ligger sked och gosar varje minut när han är hemma. MOOOAHAHAHAHAHAHAHH!
    Fast om jag skulle göra så så är jag ju inte mycket bättre själv... *funderar* De kanske saknar det livet jättemycket själva och vill inte höra hur "enkelt" livet är för oss andra (helt ofattbart men det kan ju vara så)
  • nennesjuttioåtta

Izzie
    *viftar förföriskt* Blir du bländad? Va? VA?

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen