ojojojo, hinner inte skriva så mycket mer än totalt egoinlägg.
Tjejfesten är på lördag, det var bröllop nu i lördags och vi var brödrostar. Det gick bra men jag var himla nervös innan! Brudparet var mycket tacksamma och jag dansade så jag har fortfarande bortdomnade tår av pumpsen men vad gör det om hundra år.
Hur som helst! Jag har hittat en tjej som gör akupunktur här i stan som är inriktad mot (inte bara, dock) barnlöshet. Blev så inspirerad av tråden på FL där jag såg dig Lappis, så nu har jag skickat ett mail och svarar hon inte så ringer jag imorgon (jag gillar mail, synd att alla inte kollar den jämt och är snabba att svara ). Nästa vecka ska jag ju träffa farbror doktorn och jag har hämtat nya tag efter en tripp i samma grop som Frejis hamnade i (fasen vad djupt och geggigt det var där nere!) men är fortfarande instabil som ett asplöv på en telefontråd. Men jäklar om det inte fungerar nu! Maken är istället helt på att vi ska sälja lägenheten och resa jorden runt och det låter onekligen lockande men jag vill så gärna att det ska ta sig NUUUUUUUUU men det kanske det är resan som gör susen i musen??? Känner att när jag sitter själv hemma så sköter jag mig inte, vad gäller kost och motion. Går upp runt 12, äter fil eller en macka och äter lunch vid 4-5 och sen en macka till på kvällen. Vad fan blir det? Jo, förutom finnar och glåmig hy så ännu sämre ork och livsvilja. Fan, sparka mig där bak! Lappis, du kan ju ta dina get-a-grip till det istället! *vänder den sidan till* KOM IGEN!!!
Nu ska jag iaf ut och ta en promenad med en gammal kollega, får se om D-vitaminet gör något under för här har jag inte gått ut på hela dagen. Men först en nätt cykeltur på 4 km. Hej på er!
*nenne has left the building*