Ännu en tur med barnkarusellen
Tack för alla grattis!!!!!!!
Jag är verkligen glad idag Så skönt att få känna en sådan glädje, med tanke på hur jag reagerade sist. Även oerhört tacksam att det tog sig med en gång nästan efter min soppa...
AM, klart vi ska på barnvagns promenad, vi lämnar de stora på dagis, sen drar vi
16 maj kan jag absolut tima! Då är jag iaf i vecka 37 tror jag (Om nu allt går som det ska -peppar peppar-)
Ska man räkna från mensens första dag nu eller för att få reda på BF??? Eller från ÄL dagen, den kom ju lite senare för mig denna gången 3-4 dar sent tror jag det var?????
Mensens första dag var 29/8 sist.
AM igen, Victor säger också TACK. Fast det gör han inte bara efter maten, utan så fort han får något.
Jag vill ha en väluppfostrad son
Vi sätter tydliga gränser hemma o han vet exakt vad han får eller inte får göra. De är inte så dumma som man tror
Frejis, bor svärmor bara en kilomeyter från er?
Oj, skumt då... Min bor iaf 50 mil bort (saknar inte henne så mycket iofs ) Saknar min mamma däremot, hon fyller år på fredag och jag åker till henne på torsdag, så jag tror hon ska få veta på sin födelsedag om barnbarn nr 3.
Lappis, jag tog tempen efter att du frågade mig, hade 36,7 jag med, men jag vet inte vad jag har i vanliga fall ju så det visar ju kanske ej så mycket. (maken undrade vad jag höll på mig, han är lite trög... han vet fortfarande inte att jag är gravid o fattar inte ens vinkarna innan).
Skönt med ljudbok TInga!
Borde lyssna mer på det själv. Man hinner inte läsa mer än tidningen på morgonen och sen går hela dagen liksom.
BS, jasså, hon var nöjd att blöjan var av. Victor tar av sig sin på kvällen, han vet att det är lufta rumpan stund då. Han älskar det. Men han kan ju bara göra det om kläderna åkt av först, han har ju bodies, så knapparna klarar han inte.
Sover Iris bara i blöjan då eller? Kan hon ta av sig pyjamasen också?