Hej tjejer!
Jisses vad ni har skrivit idag. Orkar inte läsa i kapp allt, men har skummat lite iaf och konstaterat att det varit mycket snack om maskerad o dess kläder och såg att tempen steg för lappis idag, hoppas att ni har lyckats får till det iaf Lappis.
Säger som AM, skulle inteförvåna mig om det är just denna gången det funkar.
Din trådkompis på FL hade ju fått ÄL dag 15 + 19 och lyckats när hennes ÄL var lite upp o ner
Lycka till o upp med hakan!
Har varit hos doktorn idag med Victor.
Hans kräkningar förra veckan är pga hostan han har haft. Alltså inte av någon magsjuka som vi trodde, så nu äntligen har han givit oss recep på en hostmedicin.
Sen var han risig i kistan pga förkylning.
(Så frullan jag tror inte Borren har fått ngt från Victor för det stämmer inte, sorry att han är dålig iaf, hoppas han repar sig)
Liksså utslagen är en reaktion på en förkylning o kan även vara en kombination att han är känslig mot blåst och kallt väder, men läkare trodde mer på förkylningen.
Det ser ut som nässelutslag och givetvis när vi var där idag var de bort helt, trots att jag var ute 20 minuter innan vi skulle in så det skulle kunna blomma upp igen, men nej...
Nu hoppas jag bara att förkylningen är ok till på måndag när han ska börja dagis.
Ska hämta hostmedicinen och ge honom bums, jippi, kanske får vi alla vova en halv natt i natt iaf
I dag får vi bilen tillbaka Så skönt!
Börjhar sakna den lite nu´. Ibland när man är trött på stan, så är det så skönt att hoppa in i bilen och åka ivägo titta på ngt under helgen, eller bara besöka en restaurang utanför stan...
Hoppas det gick bra för dig BS idag hos doktorn med!
page, underbart roligt att du är inne o skriver lite mer nu. Och vad mysigt ni kommer ha nu när J kommer hem.
Härligt med akupunktur Lappis, hoppas de små nålarna gör susen för ägget nu!
Nenne - din man som Loket, nu förstör du min vackra bild av honom....
Telis!!! Ha det fint i Götet. Hälsa Mugglan, Moa, Piggis och Amanda från mig Hoppas brunchen blir trevlig!
Önskar jag kunde vara med, älskar bruncher.
MrsB, låter positivt!
AM, hoppas tigerungen får en fin dag på dagis, kul att de firar Halloween där. Hoppas även blöjan är torr när ni hämtar.
Kladkaka muffins var det ju, mums, måste måste gör det!
Gillar de där choklad rutorna med kladd o kokos uppepå, vad de nu heter, mockarutor kanske... I parkleken sålde de sådana för 5 kr styck, jag köpte för 20 kronor, sen skämmdes jag för det var bara 2 kvar
Nu har Victor sovit över 2h, han har haft en jobbig hostnatt o början till krupp, så maken fick ta ut honom i natt igen.
Mår annars mycket bra, känns inte som jag är gravid ens. Illamåendet är som bortblåst just nu o livet leker
Vad mer?
Kommer inte ihåg nu...
kram o trevlig allhelgonna helg tll alla!