Ännu en tur med barnkarusellen
A.M. - joinar er gärna. Vad som krävs är väl ett plus som så småningom leder till den vita boken - den är jag förresten också nyfiken på.
Muggles - ingen fara, jag har inga förväntningar den här gången. Det känns bara helt lugnt, det blir vad det blir.
Hela magen skriker mens, dag 24 om det var en vanlig menscykel. Och så kommer det pyttepyttelite brunt. Ja, jag vet vad det k a n betyda, men det kan också betyda motsatsen. Den ljuvliga väntan , men jag kan psyka maken när han kommer hem.
Bäddsoffor, spännande! Jag vill på sikt göra om typ halva lägenheten, men det är ett ganska omfattade projekt: en ny vägg med dörr och inredning i sovrummet (det innebär bla nya skåp), en dörr mellan vardagsrummet och biblioteksrummet som också skulle må bra av nymöblering (bokhyllor, antikt skrivbord etc) och som idag fungerar som ett extra teverum. Men jag väntar så länge som möjligt med att dra igång det, det kan ju bli hur jobbigt och sedan hur snyggt som helst.
AM igen - jaha, Livia talar valska. Vi har en kanin som talar marsvinska efter ett par veckors inackordering tillsammans med tjugo trettio marsvin