Ännu en tur med barnkarusellen
Efter spiralinsättning ska man inte bada el stoppa in tampong de första dagarna, så ev är det samma efter ÄP?
Efter spiralinsättning ska man inte bada el stoppa in tampong de första dagarna, så ev är det samma efter ÄP?
Jag tänkte på AMs plus men trodde att det var före Izzies resa.
Aj Telis, det där låter inget trevligt alls! Vad är det för djävulens påfund??? Kroppen är bra konstig...
Här är en film på Moa när hon "afterworkar":
Fick just se utvärderingen från senaste kursen. Ngn hade klagat på att stolarna var dåliga och att det var dåligt att borden inte var justerbara så att man kunde stå och jobba. VA?! På en kurs??? Hallå eller! En annan gång klagade de på att lunchmaten var tråkig. Nivån är hög... Sedan hade jag fått lågt på "ability to explain" vilket jag alltid haft högt på förut.
Telis: det var snällt sagt. Annars tycker jag som AM skrev en gång att rent objektivt är inte Moa det sötaste barnet jag sett men naturligtvis tycker jag att hon är en riktig sötnos i mina ögon!
När det gäller inredning har jag rätt dyr smak tyvärr. Fastnade tex för en lampa som heter Globe tills jag såg att den kostade över 10 000 kr!!! Hupp.
Telis: det gör mig ont att det känns tungt idag! Ja hur smälter man sånt? Även om man haft det på känn så är det ju en helt annan sak att få det bekräftat. Jag kan förstå att det känns som att ud är en B-människa för att du inte kan få barn för så som attityden är i samhället så är det ju bara att "skaffa" dem. Men det är så synd att det är så, att den attityden finns. Du är verkligen en A-människa Telis! Det är vi allihop här i tråden tycker jag
Ang kursen så är det konstigt för vi har helt nya lokaler med jättefina kurslokaler och splitternya datorer med stooora skärmar - och då klagar de på stolar och bord! Nästa gång är det väl att bullen på eftermiddagen är för torr...
MSW: och jag tyckte det lät billigt jag... Ni får väl bygga ut om ni får fler kottar.
BS: grattis!! Hur många år blir du då?
Zozo: allvarligt talat!
BS: jag fyller 38 i januari... Men vi är inte sugna på ett syskon än. Vi har sagt att vi skjuter på det (naturligtvis med risken att det inte blir några fler) men blir det inga fler barn i den här familjen så är vi väldigt nöjda med att vi fick ett iaf. Världens goaste Moa dessutom! Jag hade def kunnat tänka mig att adoptera ett syskon om det inte var typ 4 års kö. Får man verkligen inte adoptera om man har diabetes??? Varför i herrans namn då?
Vickan: du har inga möjligheter att jobba hemifrån? Jag går ngn timme tidigare ibland, tar med mig datorn och sätter mig en timme efter att Moa somnat. Jag har tur som kan göra så (jag kan läsa mejl hemifrån, komma åt dokument, läsa specar mm). Det är knixigt att få det att funka med så lång pendling helt klart.
Page: att jag alltid lyckas missa dig! (Men så var du inne mitt i natten också Vad skönt att transplantationen är över nu, håller tummarna att resten går bra också. Har tänkt på dig ibland, skönt med en update! Jag tyckte du hade rätt schysst kropp förut också (tänker på bikinikortet).
Tinga: oj vilket psykedelisk mosaik i badrummet - jag såg prickar överallt! Men om planlösning, läge mm är bra så kan man ju förändra resten...
Jag och maken var rätt sugna på det här huset: w4.objektdata.se/pregen/580/OBJ28035_921123580/wp.htm
Jag hade dock satt upp överskåp i köket och bubbelbadkar behöver jag inte men annars var det många rätt! Och nära till havet... Vi som ändå inte vill ha en trädgård att ta hand om hade tyckt att det var perfekt med en atriumgård med stor altan Men nu ska vi inte flytta utan vi bor suveränt där vi bor.
Vickan: har de hört talas om mobiltelefon???! På mitt jobb har vi bara mobiler. En nackdel är att man kan bli nådd av kunder när som helst
Piggelin: förresten, japp det var First hotell...
Piggelin: bordet är ju faktiskt lite i SA-stil - du kanske ska ta inspiration från det när du väljer stolar? Kanske ska kolla lite i dina SA-böcker (designhotell mm)?