hohoho! *santa claus-skratt*
Kul att jag kan glädja! IGEN! Det här med akupunkturen känns som ett nytt hopp och nya krafter! Sen att maken ska jobba hemma igen är ju inte heller fel för humöret - äntligen lite vardag igen med honom! *kärlek*
Ang akupunkturen. Jag fick 1 nål:
i pannan
på skalpen
i magen
på höger hand, vid tummen
på vänster handleds insida
vid fotknölarna
uppe på höger vad
har nog glömt några, det kanske var några fler på fötterna...
P fick några på fötterna, en i huvet och en i ryggen (en punkt för genitalierna, sa hon och där gjorde det ooont, serru, jävligt ont, hhooaahahahah)
Gjorde däremot inte samma tester som du, Lappis. Ingen tunga, puls eller örtpreparat. Men hon är ju barnmorska och hon gör nog mer efter västerländska metoder. Dessutom behövde bara jag betala för mig den här gången (2 för 1 )! Hon kändes väldigt seriös och trygg (maken frågade om alla barnmorskor var snygga, för hon var ju rätt snygg och sen hade han ju sett på TV ). Kanske den som du går hos har mer koll, liksom, på hur kroppen reagerar på behandlingen och mer känsla. Men vi får hoppas att vi får samma resultat i slutändan.
Nu drar vi till Hälsingetorpet! Om ni inte varit där, satan va fint det är i Hälsingland - om det inte vore så jävla långt bort från allt skulle jag fan flytta dit!
Ok, lite av gamla Nenne är tebax - TONVIS med svordomar!
hahahah ja jävlar...