Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Ännu en tur med barnkarusellen

OK, då blir det TV-förbud för dig imorgon, det hör jag det. *snor fjärrisen*

• nennesjuttioåtta

Eller också är det MITT fel. *darrar på läppen* Jag brukar ha en dålig aura runt mig som slår ut maskiner och andra grejer. Poff bara! Och sen blir det svart.

• nennesjuttioåtta

nej, nu går ögonen i kors TROTS mina specialslipade glasögon. Dags att knoppa! Förhoppningsvis kommer min make hem och luktar inte alltför mycket aceton... Uuuhuuu, han är på min förre "
    sambos (bodde ihop när vi säsongade) svensexa och jag hade också velat vara med! Men nähe, det gick inte för sig. Kanske tur det för det var paintball och grejer och jag får ju blåmärken bara jag ser något hörn (det är därför vi har runt bord framför soffan)...

• nennesjuttioåtta

Det beror på, är det 3-glas?

• nennesjuttioåtta

mysigt värre! Hångla som ystra tonåringar så den rökande grannen sätter fimpen i halsen. För gott *know what I mean*

• nennesjuttioåtta

god natt, Tubbisen!!!! Hälsa maken!

• nennesjuttioåtta

Frejis
    woooaaaaAAAH!!! Vickan testade ju minus först, va? Och sen+ några dagar efter 30 dagen, eller hur? HOPPET LEVER!!!! ÅÅÅÅÅHhhh vad jag önskar att du är gravid!!!

• nennesjuttioåtta

Frejis
    hhehehhehe, ja, du verkar onekligen lite yr...

• nennesjuttioåtta

hahaah apropå namn så borde det i så fall bli Cabe Briljant i vårt fall *fnissar* Eller Åke(rsberga).

Lappis, men så bra att tanten är lite sen för då skjuter du ju henne förbi Andalusien sen! *tummen upp*

• nennesjuttioåtta

Jag har f ö väldigt långt kvar till BIM, 1,5 vecka typ. Så hold your horses och fokusera på annat så länge. Jag avvaktar hur som helst kraftfullt med att tolka någonting. Men det är ju lönlöst. *nyper hårt i tuttarna* Jo, det ömmar lite om man tar i rejält.

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen