• MSW

Ännu en tur med barnkarusellen

Hej alla!!

*kramar till oms*

After eight muffins lät smaskens! Annars har jag testat att göra chokladmuffins med en klick vaniljkräm i mitten, de blev inte helt lyckade har jag för mig, men goda iaf..

Ja.. Huset har verkligen potential.. Är väl därför jag är så besatt av det.. Ja, oavsett om vi skulle köpa det eller inte så VILL VILL VILL jag se hur det ser ut inuti..

Nu har sonen tröttnat på att ligga själv i gymmet så bäst att ta upp honom!

• MSW

Am: men, att de inte lär sig!! Så många gånger ni varit på dom så borde de väl åtminstone vara noga med Livias blöja, om inte annat!

• MSW

Förresten, "stockholmare", jag och maken funderade på att gå ut och äta när vi ät i sthlm om två veckor.. Nått trevligt ställe som man lätt tar sig till från ulriksdals pendeltågsstation..?

• MSW

har tänkt utnyttja svägerskan som barnvakt, så det behöver inte vara barnvänligt...

• MSW

Nenne: I mina ögon låter det också som en produktiv dag..

Jag har mest ätit hela dagen, först blev jag bortbjuden på pankaksfrukost, sen på fika (smörgås, kladdkaka och chokladbollar) och sen mat.. Är jättemätt...

Matat, somnat sonen och bytt någon blöja i mellan åt också..

• MSW

Nenne: Det var iaf första gången sen jag började amma som jag inte känt mig små hungrig/sugen...

September: Jag förstår dig fullständigt, ingen har väl iofs direkt sagt något till mig.. Hemma tittar jag inte på klockan alls (på dagarna) utan matar när han verkar hungrig och försöker somna när han verkar sömning, men är jag borta blir jag nervös att folk ska tycka att jag gör "fel".. Men hemma funkar det juh hur bra som helst, så varför skulle det bli mer fel när man är borta..?

• MSW

Lappis, hajade till lite först när jag läste att du inte kunde låta bli er indie.. hmm.. men sen läste jag vidare och såg att det handlade om mat och inte någon fastighetsskötare eller nått!!

• MSW

Am: Annars trodde jag du jämt gick omkring som anka..

Ska på en liten maskeradfest ikväll, då min systerdotter (5år) hade brutit ihop för att "hon ALDRIG har varit på en riktig halloween fest, där alla är utklädda" (vilket hon iofs har, men det har hon väl glömt).. Och jag har gjort öron och tänkte göra en svans och rita morrhår= katt och A ska vara mumie, bara vitakläder!

En annan gång när jag var på maskerad var jag Rachel i Vänner, och det blev förvånasvärt likt, då jag inte är ett dugg lik egentligen..

Välkomna kära smygläsare!

Ore: Jag vet att jag tänkte en gång när vi var hos mina svärföräldrar "att nästa gång jag är här är jag gravid".. Fast förmodligen hade jag juh tänkt det iaf (apropå skengraviditeter.. )...

Är fö barnfri nu, mamma lånade med sig sonen till kyrkogården för hon skulle dit och göra i ordning min lillebrors grav, med ljus och krans!

Ha en bra allahelgona(halloween) helg! Se hur mycket jag hinner in här i helgen annars.. Imorn ska vi till GeKås (Ullared), hoppas att det inte är allt för mycket folk!

Stora värma kramar till alla!

• MSW

MIssDevout: Välkommen! (även utan vindrickande först...)

Lappis: Tre smygläsare har du "hittat" då.. Det var nog bra du skrev som du skrev..

Gekås: Vi var inte själva.... Men det gick bra att handla en massa saker ändå.. (iaf när jag och maken pratat ut, eftersom han bara gnällde till att börja med, medans han tyckte att varför jag hade "tagit" med honom från början.. Jaja vi blev vänner tillslut!) Summan slutade på drygt 3500 och säkert var det mest saker till A.. De har juh en massa roliga bodys för en sådär 30-40kr st.. Men köper man en miljon (jag är inte helt säker på att det är en överdrift) blir det ganska mycket pengar iaf..
    Men för en gångs skull slank det nog ändå inte ner så mycket som vi inte behövde.. OCh det är juh skönt..

Nu låter sonen igen (anledningen till varför jag är uppe redan öht) så nu är det nog dags för matning!

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen