-
Nopp.. ha ha ha.. färdiga lär dröja.. men sovrummet, hallen, köket och vindsvåningen är i princip färdiga. Nästa jätteprojekt blir att ändra rumsindelningen i vardagsrummet... men dit är det en bit. Div mindre slutfix ska bli just fixade i de andra rummen först..Page skrev 2008-10-13 20:42:30 följande:Det låter som en bra plan! Förresten, är ni färdiga med renoveringen?
-
Det är därför jag drar mig för att skaffa barn.... hm... näee men jag gillar att leva i 120.. men den här veckan kommer tillvaron gå i minst 180 (och därför försvinner jag från BT efter kvällens besök och återkommer inte säkert förrän på söndag... få se om jag kommer åt nätet under tiden..)Page skrev 2008-10-13 20:49:33 följande:Puh, jag fattar inte hur du orkar med allt; nya jobbet, husrenovering, och intressen!
-
Frejis - först måste jag garva en stund... åt kommentaren om att
Fnissar en kvart eller tre.. och inser att livet kanske inte alltid kommer att se ut som nu... oavsett ev ungars ankomst.. du är klok du!!!Frejis skrev 2008-10-13 20:54:42 följande:Men, rent teoretiskt, vem säger att du inte hamnar där ändå?
Sen måste jag beklaga tantattacken - hemskt att det inte vill "ta" nån gång för er!! *kramar om länge* -
näääee... Vänner - du verkar ha hunnit logga ut... hm... trist...
-
näe! där var du ju!!! kolla din inbox Vänner!!!!
-
Vänner - bra! ditt nr är noterat!
Frejis - hur man än vänder på tillvaron så känns det som att min tillvaro har goda förutsättningar att utvecklas på ett sätt som jag kommer må bra av; med eller utan ungar... så löser sig gör det nog... -
Nenneskrutt - *vinkar glatt i riktning mot dig*
-
Telis - grattis till donatorn!
till er alla - Godnattkramar! Det visar sig om jag kommer åt nätet.. annars får jag läsa ikapp som en galning på söndag!
*kramar om er alla* -
Cicci - jag var på Sardinien i somras (efter div velande hit och dit innan vi bokade)
Nu är jag dock i staden där Vännerfan bor.... och har lyckats få styr på hotellets nätverk. Borde verkligen jobba.. men urkans vad oinspirerad jag är till det... sitta här och dumsurfa och dricka lite vitt vin är ju skojigare.. fniss fniss! -
*vinkar bara förbi*