Ännu en tur med barnkarusellen
såg precis svaret.....
Har ingen aning om vem det är jag heller.
såg precis svaret.....
Har ingen aning om vem det är jag heller.
Lappis
Vad säger din make nu då om vinnaren?????
Är hans böcker bra då???
Har maken läst någon?
Brukar inte veta vilka de är som vinner. Var mest kul att få höra om din make visste mer än mig.
MSW
Helt okej hus! Med lite nya tapeter och egna möbler blir det nog kanon, om man nu inte vill renovera om helt.
Trodde inte att det var så "dyrt" i lilla Ljungby.
Sitter och vänta på att Malte ska vakna efter hans förmiddagslur. Sen ska vi åka till fotografen och ta lite kort. Ska bli kul! Hoppas bara han också tycker det.
Max vägrar (mycket strak vilja nu för tiden) följa med så vi ringde till mormor och morfar för att se om de skulle vara hemma och hade tur. Morfar är hemma på förmiddagen och mormor på eftermiddagen.
Hur mår du idag då Telis????
BS
Stort grattis än en gång!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoppas du får en bra dag!
Har precis haft en kompis på besök som hade en rolig nyhet att komma med och det var att hon väntar en liten gosse i mars månad. Kul! Visade sig sedan att de försökt ett tag och provat pergo utan resultat. Men sen gjorde de en annan undersökning och hon fick då en annan tablett (kommer inte ihåg vad den hette) och det gjorde susen. Hon saknade visst något ämne i kroppen som även hade med mjölken i brösten att göra.
Nu föder visst "alla" pojkar....
De som har fått detta året och som väntar nästa år vad vi vet har fått/ska få enbart pojkar. Vattnet?????
Varför föds det inga tjejer??????
Oms
Sömn är tyvärr inget mina killar gillar och jag undrar varför för maken och jag älskar ju att sova.
Nu är Max snart 4 år och han sover mellan 20-07 (för det mesta ska jag väl också tillägga och kommer in till oss lite då och då). Han slutade sova middag när han var 2 år och har nog aldrig sovit mer än 12-13 timmar per dygn.
Malte sover mer och lite bättre än Max men bra är det inte alltid.
En bra dag: somnar 19.30, mat vid 04, vaknar 07, sömn 2h förmiddag och 1 h eftermiddag.
Grattis Saffranin!!!!!!!!!!!
AM
Är det inte Leila som också har gjort Rocky road??????
Har för mig att hon gjorde det i julas och det såg gott ut, men för mig som är nötallergiker får jag ju plocka bort lite saker...
Nenne
Ska fråga kompisen igen vad det var hon åt.
Har inte provat din kaka än eftersom jag försöker hålla igen, men vid nästa lyxtillfälle så slår jag till.