Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Ännu en tur med barnkarusellen

Piggelin1 skrev 2008-09-08 21:18:26 följande:
    men hallå!!!!!!!!!!! nu måste jag protestera å det högljuddaste!!!!! jag är inte alls ingenjör!!!!!!
    Det var vänner som sa det! Jag är oskyldig!
  • nennesjuttioåtta

satan! Fem st hann du emd! Arrrrghhhh! *sliter mitt hår*

• nennesjuttioåtta

håller helt med dig, Piggis! Mitt senaste jobb hade jag lite för lite att göra på, och då blir det ju skittråkigt oavsett om man skulle ha haft bollhav i fikarummet. Jag blir lat som fan när det är lite att göra och då blir det ännu mindre gjort. Måste ha en blåslampa i röven för att vara effektiv och det är då jag tycker de tär roligt. Kanske inte lika stor blåslampa som på mitt förrförra för det gör så ont när rövskägget brinner men det var ju en ytterlighet som hette duga.

• nennesjuttioåtta

*rusar förbi med eld i baken*

• nennesjuttioåtta

mot sängen! god natt, flickor!

• nennesjuttioåtta

God morgon!
    nåja, jag har faktiskt städat i köket, plockat ut alla pinaler till balkongen och dödat en tvestjärt, ehh.. ja det var nog det enda. Men nu är jag inloggad! Lappis! Tell me more!

Mrs B och Piggelainen - med era syskon!

AM
    moahahaha, vilka ... öh, fantastifulla restauranger du har i krokarna. 45 dagars cykel?!!? 2 ggr på rad?!?!?!? Nä, nåt kajko är det (hoppas på något positivt sådant )

Cicci
    ahaaa... då har vi BIM samtidigt! Fast hade du inte ÄL för någon vecka sen också?!?! Eller också går tiden väldigt fort....

telis
    howdy cowboy!