Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Ännu en tur med barnkarusellen

Piggelin1 skrev 2008-09-08 21:18:26 följande:
    men hallå!!!!!!!!!!! nu måste jag protestera å det högljuddaste!!!!! jag är inte alls ingenjör!!!!!!
    Det var vänner som sa det! Jag är oskyldig!
  • nennesjuttioåtta

satan! Fem st hann du emd! Arrrrghhhh! *sliter mitt hår*

• nennesjuttioåtta

håller helt med dig, Piggis! Mitt senaste jobb hade jag lite för lite att göra på, och då blir det ju skittråkigt oavsett om man skulle ha haft bollhav i fikarummet. Jag blir lat som fan när det är lite att göra och då blir det ännu mindre gjort. Måste ha en blåslampa i röven för att vara effektiv och det är då jag tycker de tär roligt. Kanske inte lika stor blåslampa som på mitt förrförra för det gör så ont när rövskägget brinner men det var ju en ytterlighet som hette duga.

• nennesjuttioåtta

*rusar förbi med eld i baken*

• nennesjuttioåtta

mot sängen! god natt, flickor!

• nennesjuttioåtta

God morgon!
    nåja, jag har faktiskt städat i köket, plockat ut alla pinaler till balkongen och dödat en tvestjärt, ehh.. ja det var nog det enda. Men nu är jag inloggad! Lappis! Tell me more!

Mrs B och Piggelainen - med era syskon!

AM
    moahahaha, vilka ... öh, fantastifulla restauranger du har i krokarna. 45 dagars cykel?!!? 2 ggr på rad?!?!?!? Nä, nåt kajko är det (hoppas på något positivt sådant )

Cicci
    ahaaa... då har vi BIM samtidigt! Fast hade du inte ÄL för någon vecka sen också?!?! Eller också går tiden väldigt fort....

telis
    howdy cowboy!

aangående syskonpersonligheter så stämmer det väääldigt bra här hemma iaf. Maken är en typisk storebror som gärna tar emot förslag men sen kör på sin idé ändå för han vet bäst. och ofta sågar/ignorerar han mina idéer som jag lobbat för jättelänge, tills någon utomstående säger samma sak och då kan han komma hem och stolt lägga fram det som sitt förslag tills jag påminner honom om var han hörde det först... Hans syskonskara är schablonbilder av lille-, mellan- och storebror. Storebror Duktig Tarhandomallt, mellanbror Pajas Sepåmig och lillebror Jaggörtvärtemot Helstomdetretarstorebror.
    Jag är lillasyster/mellansyster och tar för mig, och kan själv - ända till P är hemma, då blir jag helt handlingsförlamad för undermedvetet vet jag att han tar hand om det. Jepp, Pajas as well.

jävla luddigt det blev.

• nennesjuttioåtta

Lappis
    nja, liksom vad ni gör förutom att få nålar i kroppen. Hur kollar hon dina värden? Bara genom pulsen eller?

• nennesjuttioåtta

oj, avancerat! Jag (eller vi) fick bara svara på en massa frågor om mens, sjukdomar, utredningen etc, sen blev det nålar. Nästa gång lir det lite längre som nåldyna, första gången bara en halvtimme (kändes som 5 minuter). Fan, det kanske inte funkar lika bra då? Jag vill ju också ha the full monty!

• nennesjuttioåtta

hmmm. ska inte tempen ligga lite över ända fram till mens eller har jag fattat det fel?

• nennesjuttioåtta

Hur går det med träningen då? Har du klarat av att lugna ner dig?

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen