Ännu en tur med barnkarusellen
Jag brukar smyga runt utanför bollhavet på IKEA, där är föräldrarna rätt glada att bli av med dem. *tips, tips*
Jag brukar smyga runt utanför bollhavet på IKEA, där är föräldrarna rätt glada att bli av med dem. *tips, tips*
Ingen smiley här inte.
Moaahahahahahahahaahahah!
joemn, man behöver knappt gå in på varuhuset, oftast är ju barnhörnan alldeles efter snurrdörrarna så man går bara ett varv och tar en unge i armen i farten, liksom och vips är man ute. Gäller bara att parkera nära och ha motorn igång.
Kanske en som kan trampa gasen i botten så snart man slängt sig in...?
Ungar på stormarknader är verkligen en orsak till avhållsamhet men jag gör som vanligt tvärtom för att bevisa för världen att om alla gör som jag så blir det perfekt! (ööh... med tanke på att det inte blir några barn här så vet jag inte hur det ska tolkas riktitg)
Mrs B
det kan jag tyvärr inte berätta utan att behöva döda dig efteråt. Det är ju hemligstämplat.
Mrs B skrev 2008-09-09 18:24:16 följande:
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH jag är kär! I ett hus!!! Och det i mig! Hoppas att alla andra som var på visningen blir hemsökta av loppor!!!!
www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/268289
åh herregud vad sööööööööööööt!!!!!!
Jösses, jag vill också haaaaaaa!!!!!!!!!
ja, de
Liten med Mindre skrev 2008-09-09 20:02:13 följande:
vickan,
jag vet. Väldigt hög driftskostnad men vi tänkte försöka ansluta till fjärrvärmesystemet som går förbi. Lite bökigt och dyrt men bra i längden. Trädgården var supermysig! Maken ska kolla på fredag innan vi sticker söderut med mina syskonbarn på stora äventyr. Kolmården, flygvapenmuseum, Busfabriken samt kolla på maken som ska köra racerbil. Vi ska leka familj!