Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Ännu en tur med barnkarusellen

Nu har jag iaf dammsugit köket och toan. 2 rum och en hall kvar! WEEEEEEEEHH!!!

• nennesjuttioåtta

Jepp, jag är lite nervös faktiskt. Vet ju inte om jag haft ÄL eller inte. :-s

Lycka till med akupunkturen! Hoppas att allt ser bra ut och att du börjar komma i balans lagom till FET!!! Jag ska dit imorgon, ser jättemycket fram emot det.

• nennesjuttioåtta

ok, bara vardagsrummet kvar nu då. Anteckna gärna!

• nennesjuttioåtta

moaahhahaha, ja gör det! *upp till kamp* Så att ni får sova! jag tycker det är skitirriterande att de bara sänder bra program efter kl 22. Fast minm man säger att jag redan har sett alla sex and the city-avsnitt och är inte tvingad att titta igen. Förstår inte alls vad han menar.

Nu snart - msåte bara flytta ut resten av balkongmöblerna innan jag kan dra igång Electrolux D740'n igen.

• nennesjuttioåtta

Filip och Fredrik Apdåligt, har de aldrig cyklat förut?!?! De såg ut som de där cyklande poliserna på tv3, *skrattar rått* och sen när de skulle hoppa med skidorna i bassängen så skrattade jag ännu högre.

• nennesjuttioåtta

ojojoj, kanske dags att hoppa in i duschen och skrubba sig fin så man slipper skämmas...?

• nennesjuttioåtta

kanske lite glittersprej?

• nennesjuttioåtta

Går inte din man på SFI eller någon annan kurs så att han kan lära sig? Jag jobbade med en tjej från tyskland och hon började på praktik på mitt gamla jobb 3 månader efter att hon flyttat hit och idag (3 år senare) så är hon grym på svenska! Men hon och hennes kille pratar nog svenska med varandra (och deras eget språk, de är från ett land i Afrika båda två).
    Fast ni kanske tycker att det funkar bra som det gör redan och då är det ju inget att fundera på.

• nennesjuttioåtta

Du har varit duktig själv, va, Lappis? Visst har du tävlat? Gud vad jag skulle vilja kunna dansa! Iofs kan jag en del gammeldans och bugg men eftersom jag mest fick vara "kille" så funkar det inte alltid så bra eftersom jag gärna vill styra... Men riktig dans, jazz, balett och sånt där - vilken kroppskontroll och välgörande för själen det måste vara! Bara få WOOAAAA *ett lidelsefullt utfall med efterföljande piruett*. Det skulle jag vilja ha gjort men då skulle man ju ha börjat när man var 4, nu när man är över 30 så knakar det lite oroväckande när jag plockar upp strumpor från golvet... :-s

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen