Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Ännu en tur med barnkarusellen

Nej, vädret hjälper ju knappast till att hålla humöret uppe, hahaha!

Men lite champagne kan du väl unna dig, tycker jag!

• nennesjuttioåtta

Själv tänkte jag återigen cykla ner på stan för en promenad med min fd kollega. Men sitter här och smaskar smågodiset som jag köpte till fotbollen...

Jag är ju dum i huvet nå jävulskt så jag har redan funderingar på att låtsas koncentrera mig på inseminationen för då tar det ju redan nu. Men någonstans vet jag, att det inte är någon garanti att ens inseminationen lyckas och då blir hösten väldigt tung...

• nennesjuttioåtta

det kanske är för att blodgenomströmningen har ökat rejält? Jag blir ju sådär efter en orgasm men inte ovanför musen...

• nennesjuttioåtta

fan, kan man sudda inlägg? Det där kändes ju jättekonstigt att skriva...

• nennesjuttioåtta
    Lapinette skrev 2008-09-10 17:59:54 följande:
    nenne - förstår precis, done that! Min väninna blev gravid när hon ringde SH och bokad in tid för insemination. När hon var där på gynbesök tyckte dem att det såg så märkligt ut. Hoppas detta även funkar för dig!Själv så sprang jag från de första inseminationerna (gjorde ju flera dagar i rad) som i ett glädjerus. Sprang inte lika lätt på fötterna när det var dags för insemination nr 4.
    Aaaaaaaaah tänk om det här kunde få ta en vändning någon gång! Det känns så jäkla långt borta det där plusset så det är inte sant!
  • nennesjuttioåtta

hahaha över tuttarna, bröstkorgen liksom. Där det är tunn hud.

• nennesjuttioåtta
    Lapinette skrev 2008-09-10 18:02:02 följande:
    Du kan ju alltid försöka... kanske något att önska sig från BT. Sudd till dumma inlägg. Har önskat det flera gånger. Skriver precis som jag talar ...utan att använda en endaste hjärncell och aldeles för mycket om ALLT. Önskar ibland jag hade en slag inbyggd munkavel.
    Mäh! AAAHAHAHAHHAHA!!!! Du har väl inget att skämmas för! Jag är ju den som skriver en massa konstiga saker som hur min man skiter! Jag är ju inte riktigt klok!
  • nennesjuttioåtta

Ja, men efter torka kommer regn. Eler?!?!

• nennesjuttioåtta
    Lapinette skrev 2008-09-10 18:03:45 följande:
    Ahhh...så du får dina orgasmer där??!!! Intressant!
    HAhaha, ja fast det KÄNNS inte där... Bara.
Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen