Ännu en tur med barnkarusellen
Menskopp!? VAD är den bra för???
Japp, jag funderar för mycket igen och skriver för sakta! INGENJÖR you know!!
Menskopp!? VAD är den bra för???
Japp, jag funderar för mycket igen och skriver för sakta! INGENJÖR you know!!
Ja, vart tog Telis vägen???
4 i rad!
Eller inte alls!
Men heeeej Telis!
Ja jag kämpar som en tok för att hänga med denna yngre och snabbare förmåga!
H hah ah ha ha!!
Det var PRECIS det jag visste!! Ha ha hah aha! Inget att bli förlägen över!
Men vet du vad, det är faktiskt ett väldigt glassigt jobb emellanåt!!! Men utbildningen var ingen barnlek vill jag lova!!! Fast väldigt rolig också (tyckte jag).
Ja, fy, stackars Iris!!!! Tur att du klarat dig än så länge iaf BS! Hoppas verkligen att åtminstone en av er kommer vara frisk åt gången! Minns med skräck när jag och maken blev dåliga samtidigt. Jag fattade inte hur vi skulle överleva den dagen öht! (måste ta till förkort. för att hinna med i detta tempo av inlägg, pust, pust)
h aha hahah , nej då ska jag inte ta fram vår rostfria variant!!!
Förresten var det lätt som en plätt att göra tiramisu!!
Till och med för mig!!
MEN jag glömde det lilla dilemmat att den innehåller kaffe och det dricker aldrig jag. Så jag kunde inte somna på kvällen för jag var ordagrant helt drogad!! Hände senaste (=sista) gången jag drack kaffe också. Då låg jag vaken HELA natten. I natt fick jag iaf några timmars sömn innan jag vaknade igen och fortf. kände drogen rusa runt i kroppen!
Blir ni förvånade om jag säger att jag tog en liten bit efter kvällsmaten även idag??!!!!
Hoppas jag hinner bli drogfri tills läggdax. Men helt lär det nog itne hinna bli.
BS, Det kan nog vara så att hennes växt ligger henne i fatet där. Påminn gärna personalen om det när du pratar med de! Minns våra grannar i Gbg. De hade tvillingar som såg ut som 6 när de var 4 men pratade som om de vore 2, så det låg de i fatet
VA!??? Jag som trodde han låg i sitt rum och sov!???!!!