Ännu en tur med barnkarusellen
Hej hej,
ett snabbt inhopp innan Amanda & jag drar ner till mina föräldrar över dagen. Antagligen sista gången som mammaledig... Ok, jag ska ju vara hemma ett par månader nästa vår också, är planen, men det är ju långt tills dess...
Rent allmänt så har det varit en massa "sista gången"-dejter den här veckan - en tjej från Magplasket & hennes pojk, en fd kollega & hennes pojk, några tjejer från mammagruppen (fast vi ska iofs försöka få till en träff till i nästa vecka också) - känns verkligen konstigt! Även om vi kommer att ses igen, så blir det inte på samma sätt, denna "eran" (mammaledighetsperioden) är liksom förbi! När jag är hemma igen lite nästa vår, då är ju alla de andra tillbaka på sina resp. jobb
Samtidigt är jag laddad för att börja jobba, men man blir ju alltid lite nostalgisk när en viss period i livet närmar sig slutet, oavsett om det är studier, byta jobb eller mammaledighet.
AM - jag hade inte fattat att du aktivt börjat jaga pluss igen! Måste ha missat det!
Ang badrum så börjar vi närma ioss sluttampen av alla våra val till vårt hus - den 15 sept är "frysdatum". Hittills så har det rullat på bra & vi kommer överens utan bekymmer - gott! På tisdag ska vi på konsultation på Engelska Tapetmagasinet, det finns ju HUR mkt som helstatt välja mellan & denna butiken har verkligen ALLT!
www.engelskatapetmagasinet.se
Nähäpp, nu måste jag packa ihop Amanda & mig!
Liten förresten, bra med mattipsen fr AW. Visserligen var det mesta ganska bekant, men bra att få det bekräftat liksom! Amanda kinkar lite för tillfället nämligen, ngn kombination av utvecklingsperiod kanske & att hon troligen har sin andra tand på G. Hon var lite kinkig ism första tanden för några veckor sen & nu dreglar hon en massa igen, så jag gissar att den andra är på G.
Ha det gott så länge!