• FruCicci

Ännu en tur med barnkarusellen

Vickan, man ska inte ha sex bada och detta så länge man blöder pga infektionsrisken, men man kan bli på smällen igen innan nästa mens ens kommit efter MF eller MA. Men det är klart att det alltid rekommenderas att man ska vänta en mens, inte för att kroppen behöver det utan hjärnan o med det sagt psyket.
    Är inte kroppen redo, så tar det inte upp en ny graviditet, men oftast är den det eftersom den har "förlorat" något.

Ja ja, gör vad som är bäst för dig!
    Vi kommer köra på denna gången innan jag ens fått mensen tillbaka, då jag har slutat blöda nu. Vill jätte gärna bli gravid igen fort.

• FruCicci

Lappis och Frejis, nu blkir ja nervööööööööös, det låter ju verkligen misstänksamt!

• FruCicci

Lappis och Frejis, nu blir jag nervööööööööös, det låter ju verkligen misstänksamt!
    (luktar plussssss)

• FruCicci

ha ha ha, jag trodde inte det första inlägger postades, så jag passade på att ta bort o lägga till lite....

ja ja

nu ska jag gå o lägga mig!
    vi hörs snart!

lappsi, hoppas inte tant fan kommer!!!!!!!!!
    WIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEE

Freijs, shit hungrig hela tiden. Kommer ihåg nu när vi var i kroatien och jag var tvungen att gå upp o äta bananer mitt i natten, ashungrig! Nääää det låter verkligen misstänksamt!

jag är alldeles pirrig i magen nu!

själkv har jag fått till det med , vi får se....

• FruCicci

Lappis, har det kommit mer än bruint kladd ?????????
    när jag väntade tvillingarna så var det exakt så för mig på BIM +2-3, sen höll det i sig max 2 dagar och ja, ni vet hur det gick.... Konstigt att det kommer då liksom, inte någon nidis alls, utan kladd i rätt "tant-tid" om du fattar-.
    Jag säger verkigen INTE skit tant äÄNNU, jag håller verkligen tummarna, för jag tycker det osar +++++++++++++.

Frejis, när har du riktigt BIM datum?

kram

• FruCicci

Skit också Frejis, det var jag bara fan att det inte ska gå.

• FruCicci

BS, håller med AM; gode tid vad jag skrattade nu när jag läste ditt inlägg... ha ha ha

Hej förresten!
    Hur mår ni?

Jag har varit hemma hos min mamma sen på bröllop i Malmö som var jätte roligt, fast det var storm och regnet vräkte ner!

I fredags natt (natten på lördagen) kunde jag inte sova för jag hade så ont i äggisarna, skit alltså, måste haft ÄL då. Maken och jag ficxk till en snabbis 30 minuter innan kyrk klockorna skulle ringa och brudparet skulle tåga in. Bodde på Hilton, 100 meter från kyrkan, så det funkade
    Nu får vi se... inget ihärdigt sexande för oss, men efter att jag var på gyn odenplan i tisdags och de kunde se 2 ägg (!!!!!!) och att jag skulle ha ÄL inom en vecka, så var det hem o få till det, innan jag skulle resa till mamma, sen när jag kände det jag kände på natten, så var det dags igen, så var tredje dag tekniken denna omgången.... + folsyra, mitt val kvinna och berocca - så klart!
    Bim 6/9 (antagligen bom dock, men det gör inget).

Nenne, men 4 dagar innan BIM, har det fortsatt blöda? Är det verkligen så? Ni känner mig, jag vill se möjligheten till det verkligen är kört- så jag tänkte att ditt ägg kanske fäste lite sent i livmodern o att det kom en nidis?

MrsB, vi har haft sådana nätter med, när man inte ens har vaknat och maken varit uppe... sen har vi haft många när jag låtsas att jag sover och han har fått gå upp 3 ggr i rad ( i natt var en sådan)... hi hi hi

Telis, vi har med inbyggt badkar, mycket snyggt. Underbart med badrumsrenovering. Fokus på ngt nytt fräscht och spännande i hemmet.

Mina vänner som har bommat 2a IVFen nu, bara sket i allt och köpte hund i somras o ny lägenhet, de ville fokiusera på ngt helt annat. Det kanske är det som gör det helt enkelt, jag tror det.
    När min farmor gick bort o det var fokus på massa tråkigt och annan stress, vad hände mig då? Jo på smällen.... konstigt....

AM när har du BIM nu då?

Izzie, krya på dig. Öronen usch!

KOKO hej gumman, var du bakis i går?

Mugglan, jag lovar att säga till i god tid!

VÄNNER, tack för i torsdags! Vilket fint hus ni har köpt, fantastiskt mysig tomt. När ni kommer bli klara med allt ert fix, så kommer det bli kanon ch prinsen kommer få det kalas i det området. Hälsa makens mormor att det var väldigt goda bakverk! Jag berättade för mamma att gamla mormorn hade stått och bakat och fått sina bakryck

Vinkar till ödmjuka Sweet over there. Hoppas lillskruttan kommer att trivas lika bra som Iris på "dagis"...

Nepp, nu har Victor rivit ut halva min väska, vilket var ok för att jag skulle slippa honom på tangenterna, men dags att plocka upp iaf.

Tråd dejt i september? Vilken helg kan ni?
    6/9 helgen eller efter, eller har ni kanske nämt ett datum som jag har missat?

Kramar till er alla!

• FruCicci

Hej BS,

Vad bra det lät första dagen på jobbet! Hoppas dagis får bukt p0å Iris, det låter ju jobbigt med hennes illvrål som kommer då och då, men 37 minuter, så länge har aldrig Victor skrikit,, inte sen han hade 3 månaders kollik tror jag.

Undrar så hur kladdet är för Nenne!
    Just som lappis säger kan man ju ha det vid mens det hade jag, typ 2-3 dagar... o jag var gravid.

MEN MEN vid ÄL hur är det då???????
    Jag är ganska säker att jag hade ÄL i fredags natt mot lördagen o i dag fick jag pytte lite brunt och rödaktig på pappret (pappersmuffade så klart). Kan man få det efter ÄL eller är det så att jag har det nu istället. Måste fråga, för jag måste hoppa på min man på ngt sätt i kväll igen i så fall...

Skulle vara jätte kul att ses den 7 september. Söndagen om det nu passar Frejis bättre. Jag ska ut och festa med mamma-kompisarna i gruppen, vi lämnar ungarna hemma och ses själva och detta på fredagen, så risken är ju att jag är bakis på lördagen, men jag har ju varit bakis på ganska många tråd dejter

Undrar med hur det är med dig Vickan, hur känns det och har du slutat blöda etc?

Näpp, nu får jag googla lite på ägglossning, fan vad grön man är på detta nu igen. Förra hösten igen, för 2 år sedan, så kunde man ju allt om aladåber och snigelslem och symptomen haglade!!!!!

Tjing

• FruCicci

Telis, åååååååååå vad spännande! Säger grattis iaf!

Vickan.... det är nog en god idé om du känner som du gör (lättnad) att du väntar in nästa mens o kör igen efter det om du känner dig redo.
    Jag satsar med en gång o tänker att om kroppen inte är redo så blir det ingenting...

Tvillingar, jag vet inte hur det funkar och vi har det inte i familjen. Men det kändes konstigt att hon poängterade 2 sådana där ägg som man ser, jag ska inte gå i gång på det... Skänt bara att veta att man skulle ha ÄL inom en vecka och den veckan har gått i morgon för det är redan en vecka sedan jag var där då! (kan för övrigt rekommendera det starkt)

• FruCicci

hej pirr, det var länge sedan.
    Oj vad det verkar funka bra med lilltjejen, grattis!

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen