Ännu en tur med barnkarusellen
kram Nenneleinen, det kommer bli er tur!
kram Nenneleinen, det kommer bli er tur!
Jätte fint badrum telis!
Och du,hotellet vi bodde på i Nice var jätte bra. le Royal hette det nog o låg på promenaden o i närheten av Negresso + Le Meridien. Kanonläge. 3 stjärnor, men vi tyckte det räckte eftersom vi inte mer än sov där. Myckrt tyst var det oxå, trots att vi hade seaview.
Psssst, jag är på dag 27.... undrar om det brakar loss i morgon eller om den ska låta vänta på sig som Nennes tant gjorde...
Hej,
Ursäkta att jag är ego nu...
Har BIM idag, är på dag 28 eller dag 14 efter Böj dagen.
Pappersmuffade i morse o det var ljusbrunt o lite rött, har haft lite lite mensvärk... men sist jag muffade för en timme sedan så var det inget met.... jag har så klart muffat hela dagen utan att något kommit....
Men jag har ju inte några som helst känningar, inte ens dåligt humör, så jag misstänker att tanten kommer i morgon...
Men man slutar inte hoppas förrän det brakar...
Har just läst gamla tråden, vilken nostalgi!!!!!!!!!!!!!
Läste om hur jag plussade med Victor, o tydligen hade jag muffat o det varit lite brunt iaf, men det var tidgare innan BIM...
Tänk nenne, du frågade mig i november 2006 vilket försök för oss, det var 5, och sen berättade du med en smily att ni var på försök 1...
Läste om Lappis flytt o alla galna bruncher....
Tänk att vi har kännt varandra så länge...
Kokosens lista kom fram hela tiden o AM satt o väntade på att Livia skulle titta ut o var bombsäker på att jag var gravid, vilket jag var då...
Såg att ni snackat bilar, Piggis o muggles med fler. Önskar vi hade en miljöbil o att den var billig att köra. Vi har en idiotisk bil på alla sätt....
Jag gillar MBW X6 grymmt mycket by the way...
Nu måste jag på toa , vågar knappt sen matlagning...
Vänner, jag kommer ner den 9 oktober, stannar ett par dagar o vill verkligen jätte jättr gärna träffa dig!
BS, jag inväntar BOM... känner mig alldeles pirrig, så knäppt...
Men men
Hej
Ingen tant!!!!!!!!!!!!!
Phuuuu, jag är skit nervig!
FREJIS Lycka till med äggplock...
Skönt att ni har hjälp av föräldrar.
Min mamma o pappa bor 50 mil från oss, så jag har inte mycket gjälp av dem, men de är urgulliga o tar hand om och passar victor när vi hälsar på ett par gånger om året.
Hans farmor har sagt klart o tydligt att hon inte gillar småbarn, så hon har bara haft honom en gång, när det inte fanns ngt annat alternativ. Victor skrek konstant till 01 då, kunde hon ha, jag tror han kände av att hon inte gillade att ha honom.
AM, en kille... jag tvivlar på det.... Ska ni ta reda på könet denna gången?
MrsB, kommer du till sthlm?!!! Om du vill ta en snabbfika eller så, får du höra av dig. NHL vadf kul!
Piggis, tänk att Amanda fyller 1 år om en och en halv månad! Shit vad tiden går fort.
Vad var det för produkter du sökte Vänner? Ska jag kolla sthlm o köpa med mig ner, så får du nästa vecka?
Tack lappis!
Ska vi inte hålla tummarna för dig??
Har inte du BIM nu idagarna????
Vänner, nu såg jag vilket märke du menade, jag kan kolla på Åhlens i sthlm om de har, eller nk. Du kan väl maila mig eller facebook så kan jag se om de har de du vill ha, så köper jag med mig, så du får de nästa vecka.
AM; jag vågar inte testa ännu. Väntar nog till helgen. Måste dricka vin... med gott samvete i så fall. Sen undrar jag om jag kanske är på dag 28 idag.
Ska man räkna 14 dagar från den dagen man fick stegring/böj på ÄL testet, så var det 14 i går. Men om man tänker på att det är från den punkten man får Böj o sen ca 12-24h efter det som ÄL sker så kanske jag ska säga att jag är på dag 14 i dag.
Men som sagt, börjar bli lite pirrig, drömmer att jag plussat, molvärk som kommer c går, men den känns def annorlunda...
Jag har haft extrem huvdvärk etc men jag har ju haft Victors förkylning och det mesta kan relateras till förkylningen...
Jag ska nog inte bli så exalterad än....
Förra omgången kom mensen 7 dagar för tidigt! Så kanske är lite upp o ner fortfarande...
Hur som, muffat i dag ett antal gånger... ingenting,inte ett spår...
nu vsknadde V, vi hörs sen
Muggles, vi gör prcis som du med Moa när det gäller Victor.
Han ¨får äta vid 17, maken o jag äter tidigast 18.30, då får han ett rån eller lite av det vi äter, man kan inte tänka på allyt o tid nog ska de ju tappa dessa tänder, o när de fått nya så har man säkert nya rutiner.
Han får frukost (gröt) kl 8 + macka, lunch 12, middag 16.30-17 o gröt vid 20.
Jag ger inte mellanmål för han sover oftast då, sen får han kex o rån mellan varven och en flask välling på natten.
Tandborstning 2 ggr per dag.
Nu när han ska skolas in på dagis så har de andra rutiner, så då får vi se hur det går...