Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Ännu en tur med barnkarusellen

fast OJ vad klockan var mycket. Återkommer nog imorgon istället. När åker ni till Andalusien?

• nennesjuttioåtta

hej alla!!! Äntligen vid en vettig dator igen! Hinner inte skriva så mycket, har en ny sats fontänorgasmkaka i ugnen (hahah, det där kan ju tolkas som det vill). har ännu inte kollat om det även finns en bulle (eller fler) därinne men på söndag får vi reda på det! Fortfarande ingen tant men inte heller några fler symptom mer än ömma tuttar och liiiiiite med magen ibland men inte alls mycket så jag tror ingenting (gned runt med burken där jag kom åt för säkerhets skull , tack AM!)

Vi åker till NY den 4:e, biljetterna till Rangersmatchen kom igår men eftersom de levererades med Fed-ex på morgonen när Nenne fortfarande låg näst intill helt naken med überflottigt hår och utan glasögon så vågade hon inte öppna så jag får åka och hämta dem där på måndag istället.

Hmmm, vad var det jag tänkte på... GAH!!! Har läst allt fast jag inte kunnat skriva så allt bara glöms liksom bort. jag har ju redan skänkt er en tanke fast det inte står här svart på vitt.

Välkommen hem Telis, iaf, glömde skriva det förut! Låter som min idé om näst intill tom väska dit och alla kläder man får på sig hem, inte är så dum. Låter kanon med badrummet!

Mrs B
    hahah, jag får organisera upp det där med camping i trädgården lagom till BT goes Furuvik nästa sommar! Jobbigt att Malte strular med sömnen och skickar en drös med energi så att ni orkar ta tag i någon metod på momangen!

OH! Var på akupunktur idag, fick lite alternativa nålar eftersom jag är förkyld. hade röda utslag runt nålarna (det brukar jag ha), stora som en femkrona på vissa ställen! Hon tycker att det är jättebra att det syns en reaktion så jag får ignorera kastmärket som blir av nålen mellan ögonen.

Frejis m fl
    jag håller på burken ett tag till, sen åker den ut på turné! (kanske räcker att tänka vem man ska skicka den till?!?!)

NU måste jag smälta glasyren till kakan! Återkommer! Puss på er!

• nennesjuttioåtta

Mrs B
    kommer inte ihåg sidan, har sökt men hittar bara våra gamla trådar, de innehöll visst också orden orgasm, choklad och glasyr.

• nennesjuttioåtta

god morgon!
    Liten!
    OHH! Låter som en fantastisk kväll!!! *dregglar* Riktigt god parmaskinka är något jag skulle kunna leva på. Trots att jag i alperna fick ut den genom näsan dagen efter kvällen före (ok, det tog ju ett tag att återinföra det på menyn) så ÄLSKAR jag det! Italienskt är svårslaget!!! Det var ni värda, tycker jag! Tycker även att du är värd en orgasmkaka, jag sitter och sneglar på vår som ska ätas imorgon när tjocka släkten kommer. Vet att det kan låta lite osunt när släkten är inblandad men...

Tillägg till orgasmkakan, jag har använt båda gångerna 2 st 200 g Marabous mörka choklad + 1 st 100 g Lindts 85%, då blir det lagom mörkt utan att bli bittert. Tycker jag.

Fortfarande ingen tant men jag hoppas inte så mycket för förutsättningarna är inte de bästa. Dels hade vi sex 3 dagar före ev ÄL som jag inte ens fick något utslag på stickorna om, så jag vet varken om vi prickade eller om jag ens haft ÄL. Så hold your horses (även om vi hoppas lika mycket som ni).

Nu FRUKOST! Sen besiktning! See ya!

• nennesjuttioåtta

BAH!

Jaja, vad ska jag säga....

HUSET:

Plussitivitet: Vet inte om det är riktigt tant än men nåt droppelidropp har det kommit idag. FAN! Och våra teorier är inte roliga om det skulle visa sig stämma. Det enda vi gjort annorlunda mot alla andra försök (förutom akupunkturen då) är att vi inte haft sex fr o m en vecka före BIM. Och det verkade ju som ett vinnande recept. Tills igår då, när vi bara skulle pilla lite och det slutade ju som det brukar... och efter det såg jag första spåret (brunt). Men vi klurade på om det var P som hade pansarplutoner som förintar allt i sin väg så vi stoppade inte in nåt. Men det hjälpte föga, så det kanske är JAG som får sota för att jag får såna explosionsorgasmer som spottar ut allt som finns inuti. Kul att bli gravid då och leva som nunna i 9 månader. Snacka om tennisarm och låsta käkar det kommer bli.

• nennesjuttioåtta

Oj

*krulltrumpetfanfar och en flickflack med korkskruv*

G R A T T I S Z O Z O ! ! ! ! ! Låter lite jobbigt men vilken belöning!!!

• nennesjuttioåtta

Lapinette
    OOOOOoh nya pjuck! *avundsjuk* Hottade upp mina (i dubbel bemärkelse) för något år sen med formgjutrna värmesulor. Gillar dem men de är ju snart *räknar och förfasas* jättegamla.

• nennesjuttioåtta

I-landsdilemma. Tänkte fylla garderoben i NY men nu vill jag ju spara pengar eller handla typ lampor, en soffa, skottkärra, högtryckstvätt, braskamin, taklök, sekatör, friggebod och ny säng. Vet inte hur det ska gå ner i en väska...

• nennesjuttioåtta

Nu ska vi ha kalas för maken, hålla masken och .... sen sakta dö igen.

Men å andra sidan har jag både hus och NYC på gång nu så jag kan ju inte deppa ihop alldeles.

Ha en skön söndag!
  • nennesjuttioåtta

hej
    igen

jo, jag har både testat digitala übertydliga "Inte Gravid"-testet + börjat tokblöda, så här är det inga som helst frågetecken. Tyvärr. Jaja, det kommer aldrig att bli vår tur.
    Tror dock att jag kan få en riktigt stor mage på enbart chokladkaka. Sen ska jag säga till alla som frågar att jomenvisst är det en bebis därinne. Borde ju gå att lura en del i alla fall ett litet tag. Sen blir det en sväng till IKEA... *tar på mig rånarluvan*

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen