Ännu en tur med barnkarusellen
hohoho ja det kanske var lite överilat...
hohoho ja det kanske var lite överilat...
Strumpor, har nog gjort både och. Men tar jag av dem har det känts så himla intimt eftersom man i regel inte behåller dem på om man har klätt av sig på nederdelen av (eller hela) kroppen i ett annat sammanhang.
Fast det känns ju lite muggigt med svettstrumpor i ögat på doktorn. Fast kanske hellre det än strumpludd mellan tårna som kittlas i näsan. Då är jag mer konfunderad på vad jag ska ha på mig på överkroppen, just för att man är så ful när man är naken på underdelen men har en för kort t-shirt och struttar omkring med vit röv och en i bästa fall ansad hårtoffs. Inte för att man direkt går nån längre sträcka då men... AAAAH! I alla fall.
Lapinette
hahhah jag hinner ju inte bita ihop för det kommer som en sån chock varje gång och hinner försvinna direkt. En del nålar känns som ett litet bzzzt bara och då gör det ju ingenting och nenne är tyst. Men en del är som att få ett 7-voltsbatteri helt oväntat från ingenstans kopplat till bröstvårtan (nu spekulerar jag) så då kommer det ett spontant OooaaaJÄVLAR!!!
hihihi, ni är söta båda två!
Frejis
ååååh hoppas att ni får ett praktexemplar tillbaka! och ett par schyssta eskimåer!
Lapinette
crap med kappan! Jag är alldeles för beskedlig när det ska klagas och krävas saker som jag vet jag har rätt till, men däremot är jag väldigt bra att sprida vidare så ingen någonsin handlar där igen. Inte så konstruktivt för egen del, alltså.
oooh ska gå och hämta ett paket på konsum nu! Sen ska jag baka bröd! ha det gott, tjejjor!
sept
Jag har skaljackan året om, så satsa på en med bra kvalitet, då håller den! De har även en riktigt bra garanti om något går sönder, jag fick ju en helt ny efter 5 år (fast det var på gränsen) Jag har haft North face för länge sen men nu har jag en norröna och är jättenöjd. Har alltid underställ när jag åker skidor, mina byxor går upp till hakan nästan så de värmer ju magen. På det en tunn fleece eller collegetröja, nästan samma oavsett väder. En del säljs ju med tillhörande fleece som man hakar bort om man vill ha det. Snölås är bra att ha, dels drar det inte och så håller den snön ute om du åker puder (eller trillar)
cicci
jag fick min mens på dag 35 och har inte gått så långt över någon gång, förutom första kuren pergo där jag fick en cykel på 40 dagar. Men varför vill det inte stanna kvar? hur mår du nu?
Frejis!
WEEEEEEEEEEEEEHHHHH! Låter ju tokbra! *studsar ivrigt*
muggles
du kan ju bygga en sängram av överskåp/fläktskåp från IKEA, undrar om jag såg det i Vi i villa...
Cicci
kan man hyra en nakenfis som gör en runda i lägenhetn på visningen så attt alla tycker det är tokgulligt och vill bo här sen?
BTW
nu är huset vårt! Skrev på idag och med tanke på hur mycket pengar det är så fick väl djävulen en bit av själen också men det kanske det är värt. Champagnen på kylning (en halvflaska moët, hade ju hoppats att bara maken skulle dricka)! Nu väntar jag bara på P som gör sin sista dag på bygget idag! Sen är han bara min, MIN! MIN!!!!!!!! MOAAHAHAHAHAHAH!
Imorgon: akupunktur numero 5. Längtar...