Inlägg från: Vännerfan |Visa alla inlägg
  • Vännerfan

Ännu en tur med barnkarusellen

Ha ha ha , jaaaa det var kaffe! Och konjak. Och sen var det ju vin och portvin att dricka till maten också! Så det var nog fler än en drog i min kropp när jag tänker efter. Vaddå, det var ju faktiskt söndag och vi hade jobbat hårt hela helgen!!!!

• Vännerfan

Nja, egentligen gillar jag smaken ihop med mjölk och mmmm gärna choklad, men min mage klarar det inte av nån anledning (även om jag dricker latte). Och sen var det det här med sömnbristen också.

Men te är riktigt gott! Särskilt chai-te! Har dock inte hittat det här i stan än men har iofs bara kollat två affärer med stor sortering.... Men så visste inte arbetskamraterna vad tiramisu var heller! Men de är söta ändå här på "landet". ha ha ha ha h a

• Vännerfan

Usch, nu låter jag nästan märkvärdig och det är jag inte, I promise!! Men blev så förvånad av att de såg ut som fågelholkar att jag inte kom mig för att berätta vad en tiramisu bestod av.

nenne,
    Phew! Nog för att han brukar ringa min svägerska (står först då hon heter på A), så fort han får fatt i mobilen och jag glömt knapplåset men jag hade blivit liiiite orolig om han börjat ringa dig med! Han flåsar ju mest bara i luren och slänger sen iväg den för han blir livrädd när "leksaken" börjar prata med honom!

• Vännerfan

Nej visst ja! Det visste jag ju egentligen Piggelin!! Så tokigt det kan bli!! Tänkte lite väl fort där iom att vi hade samma arbetsgivare förut!

• Vännerfan

17700 kr låter väääldigt dyrt!!! Fy fasen! Får hoppas att medicinerna gör nytta!!! Håller tummarna!!

• Vännerfan

Ja visst är det viktigt Piggelin!! Hade inte velat bli förväxlad med en ekonom, ve och fasa!! Mycket mer intressant med en massa molekyler som far runt än en massa papperlappar, fy så trist!

• Vännerfan

Hur är stämningen på jobbet annars då?

Om oss står det i tidningen varje vecka och man får lätt intrycket att det går kalasbra (trodde nog alla vi anställda också). MEN sen i förra veckan fick vi veta att vi inte håller budgeten och att 20 måste gå! Men bara en massa säljare och sådanansom håller på med ekonomi och sånt "oviktigt". *duckar*

• Vännerfan

Är det inte länge sedan Cicci var inne nu?
    Hallåååå, hur mår du vännen???

• Vännerfan

Nä, nu får jag dra mig tillbaka och tacka för den trevliga chat-stunden!! På återhörande!!

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen