Ännu en tur med barnkarusellen
Hejsan!
Snabbt inlägg med Prinsen i rummet...
Skit också Telis, vad ledsamt att dina ägg inte ville samarbeta!!
Då vi köpte huset via Swedbank listade vi ut hur deras lösenords-system funkar, så jag inboxar lösenordet till lägenheten till dig. Just nu är de uppe på utgångspris.
Tack förresten AM för länken till Pippilotta förra veckan. Satt halva kvällen igår och beställde 14 varor därifrån! Så nu har vi det fixat med mössor, vantar, Lucia-kläder, lite Välkommen-bebis-presenter och diverse kläder (Hurra för stora bodysar! Upp till stl 98!!!!).
Piggelin har inte varit inne ser jag?! Hoppas hon har det ok med tanke på nyheterna på tv igår... Tänker mycket på alla mina forna kollegor...
Lappis, Kanon att värdena ser bättre ut!! Fantastiskt om detta kan vara lösningen! Hur gick det med kappan för övrigt? Hittade de kragen? Är också värdelös på att klaga på saker! Maken är desto bättre. Som när han tyckte det tog för lång tid att fixa till vårt bäddrassöverdrag då sängen var rätt ny t.ex. Då såg han till att vi fick ett nytt utan att behöva lämna tillbaka det gamla samt att vi fick två satin-bäddset för 700kr. Lyckades först nästan få de att ge honom ett set och sen upplyste han om att det faktiskt gällde en dubbelsäng. Minns fortfarande hur nöjd han var när jag kom hem och han satt på sängen med de nya lakanen. En annan gång sålde han ett bord vi hade på annons för 200kr över utgångspris trots att köparen försökte pruta. Jag bara stod bredvid och gapade, så efter det har jag munkavle på vid alla förhandlingssituationer.
Izzie, Välkommen hem! Var var det du köpte Decleor-produkter ifall jag får för mig att köpa på nätet längre fram? (Frågade dig detta när du nyligen stuckit tror jag...)
Inget direkt nytt här tror jag... Tantan på jobbet har blivit trevlig mot mig igen, så fajten är nedlagd, men nu vet jag vad hon går för, så nu passar jag mig noga. Misstänker att trevligheten kan ha nåt att göra med att jag ju faktiskt gick in till hennes chef, tror det kan ha gjort henne skraj.
Nu har Prinsen tröttnat, ska lägga honom nu.
Kram!