Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Ännu en tur med barnkarusellen

och vilken fin historia! Vad var det för kontroversiellt med den? Det måste ju vara fantastiskt att vara så gammal när man träffar kärleken och får barn hoppsanhejsan, när man någonstans trott att man missat det tåget och nöjt sig med det. *klappar händerna*

Fler solskenshistorier!!!!

• nennesjuttioåtta

Frullis igen
    åååhhhh hoppas ni hittar en fin gård så ni kan starta storbonderi! Vilken idyll för barn att få växa upp på en bondgård, tycker jag! (hoppas inte P läser detta för då säljer han nog huset och vill att vi flyttar direkt hem och tar över hans föräldrars gård, huaaaa!!!!)

• nennesjuttioåtta

det sista var lite närmre mig, hahahahha!!!

• nennesjuttioåtta

Frullan..? Kom till Nenne!!!

• nennesjuttioåtta

hejjj msw, har du bytt bild?!?! Måste kolla nämre...

• nennesjuttioåtta

AAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwww!

• nennesjuttioåtta

hejjjj Mrs B, du har ju åsså en ny bild! Fast det är klart, era barn växer ju och måste uppdateras, jag ser ju likadan ut.... hehehehee!

Frullan
    Din spjuver, testa nu då! de där länkarna jag hittade, den mäklaren har skogsfastigheter, lant- och hästgårdar över hela Sverige, så det är bara att kolla vem som har ert favoritområde så kan de säkert hålla koll på er. Hittade aptjusiga Hälsingegårdar men det är ju synd att de ligger där de ligger. Nog för att jag ibland tycker att Hälsingland är mycket finare än Dalarna (oooh, jag hädar!!!) men det är ju i urskogen.

• nennesjuttioåtta

Piggelin
    vi hade också tre mäklare här, vi gick på känsla (och efter lite förhandling). En föll bort för han var för brattig, den andra för att hon hade lovat rabatt eftersom vi köpte lgh via henne men den rabatten var högre än vad vi fick hos den tredje och hon är supermysig och har dessutom bott i området här. Nu ska jag fixa håret och åka till stan för att skriva min kråka på kontraktet!

Frullan (igen) hahahha ja visst ska stakarna upp det första som händer!

Måste inventera våra stjärnor också för det är en herrans blandning av former, hål och färger om jag minns rätt. Men de flesta borde vara vita iaf.

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen