Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Ännu en tur med barnkarusellen

Och när vi ändå berör ämnet måste jag bara få spy ur mig galla på min egen kropp som vägrar samarbeta.
    Den feta paddan har börjat sjunga och hoppet är över. Har jag kvalat in i gruppen "Svårt att få barn" nu?
    Jajustdet, det gjorde jag redan förra året.

Hmm, det betyder att jag har varit i den gruppen exakt ett år nu, alltid nåt att fira. Med GROGG!!!!!!!!

• nennesjuttioåtta

BS
    Hoppas det går bra hos doktorn! Det finns ju ett namn på det där att man blir friskare när man träffar läkare men komme rinte på det. Men de är säkert medvetna om att det blir så, kroppen vill ju inte visa sig sjuk för då kan det bli ett nådaskott!

ang mig själv...
    jo, nu blir det ju insemination. Det har inte börjat helt men jag ska hämta ut medicinerna och ringa läkarn får vi se vad som händer. P var jätteledsen igår och känner en enorm press för själva prestationen att få upp den och komma helst apsnabbt (men inte för fort för det kan ju verka helsjukt) så att allt är över och de skjutsar dem ända fram i mål sen.
    Visst är det skönt att det händer nåt men... Det är ju inte ens säkert att det här fungerar heller och jag är rädd att jag kommer att falla ännu tyngre om de inte gör det.

• nennesjuttioåtta

hej Lappis
    Man behöver BT-pauser ibland!
    Hmm, vad kan det bli, om 2 veckor kanske?

• nennesjuttioåtta

Lappis igen
    Jag vet, det är ju samma chans som att bli gravid på det sätt som vi praktiserat hittills. Och det har ju gått så jäääääävla bra. Men OM det kan vara nåt med att mina ägg inte hinner mogna (teori från min aku) så kanske det kan smälla till med hjälp av Puregon. Om inte annat blir jag övervakad den här gången, det blev jag ju inte när jag åt pergo.

• nennesjuttioåtta

Tack, alla...

Förlåt, bara sprutar en massa ego-inlägg här (som vanligt, alltså )

Jag är ju dum i huvet nå jävulskt, för jag hör ju era röster någonstans som säger "Men kom ihåg att när jag plusade så kom det lite brunt först och jag trodde det var kört..." och jag går på det varje gång. Det kanske inte är kört?!? Fast jag känner ju igen proceduren... Deesutom, jag hade ENORMA tuttar i veckan som var, men nu är de tillbaka i old same size och pösiga - inte de där fjortisfasta, pumpade med reservhjul på burk-spray. Så allt går tillbaka för att spotta ut vad som än må ha varit därinne.

• nennesjuttioåtta

ah, men då missar han alla roliga tidningar... vad skönt! Det ska jag säga till honom, så kanske han slappnar av lite. Stackarn!

• nennesjuttioåtta

hhaha, tror jag ska beställa en sån där sjuksköterske-dräkt i lack.

• nennesjuttioåtta

Fast den ska ju vara snabb att komma ur, för sen blir det ju raketfart till sjukhuset och jag vill helst se ut som vanligt och inte ligga med spretiga ben i en superkort knarrande klänning, fast den är ju lätt att spola av om doktorn skulle spilla.

• nennesjuttioåtta

tack gosnosen!
    Och tack (och även tinga m fl) ang flyttips. hahaha, synd att jag inte skrev det innan för jag hade redan packat alla glas. Fast jag lovar, de behöver diskas iaf, eftersom de bara stått och dammat i vitrinskåpet sen förra flytten för 5 år sen. Hahahahha!

Igår köpte vi en pinnsoffa till köket! 400 riksdaler på blocket! Oooiih! Vad rooooligt!

Men jag kan redan nu förvarna att vi behöver hjälp att inreda vardagsrummet, det är stort men svårmöblerat... Tror att jag fått till det (P höll på att bli galen när han satt och CADade ) men det visar sig i praktiken sen. Återkommer i så fall!

Vill även ha tips på snygg färg till våra Leksandstolar som jag fått från farmor. Har 8 st, som är trärena (ljusa) men åååh vad tråkigt. Vill ha dem ljusljusgrå eller nåt. Äggoljetempera, kanske?

• nennesjuttioåtta

fast till intermezzoglasen (tack, svärmor..) hade vi kartongerna med silkespapper sparat.

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen