Inlägg från: Fru FruLLan |Visa alla inlägg
  • Fru FruLLan

Ännu en tur med barnkarusellen

Måste förresten ansöka om lite medlidande
    Skulle ju köpa metallica biljetter i morse. MEn precis kl 9 så pajade vårt nät av nån anledning såååååå arg!!!!
    så jag fick inga biljetter. Ringde som en tok också så klart... men näe.
    Förhoppningsvis kommer jag änd¨å kunna få en biljett genom en kompis... menändå SÅ ARG

• Fru FruLLan

okej nenne
    då är det vel bara att hosta upp slantarna då. har gjort prcis det felet. Köpt lite billigare jackor men som jag tycker tappar värmehållningen efter en säsong. Och det blir ju dyrare i längden...

ut och titta men FYYYYYY vad tråkigt.

• Fru FruLLan

ha ha ha AM
    var glad att du iallafall har EN kroppsdel som är som den "ska"
    det har inte jag

• Fru FruLLan

hejsan raringar
    GRATTIS nenne åt att ni har sålt lägenheten.- Vad skönt! Och vad super att ni är nöjda med priset. Har du några bilder på huset eller så jag har missat det. Vad kul att ni får flytta in innan jul. Det absolut första jag skulle göra då är att hänga upp julstjärnor och sätta ut stakarna. alltså LJUSstakarna ... pervon!!!!!
    Faaaan vad kul.

Vi börjar faktiskt så smått fundera på att börja se oss omrking. Vi räknar ändå att det är ett två års projekt att hitta vår gård där vi ska rota oss. Kanske dags att börja så smått. Vi vet ju liksom inte ens vilken sida av stan vi ska till. eller joooo JAG vet... maken vet dock inte om att det är bestämt redan

MSW: intressant med plättarena. Alltså... självklart inte intressant att du har problem emd dom ... men att man vet så lite. Vad innebär det för dig att du har låga värden? Mår du dåligt jämt eller är det bara risk om du skär dig eller gör dig illa?

lappis: vilken underbar solskenshistoria!!!! Åhhh vad glad jag blir över att höra såna! Har själv en historia som jag blev otroligt glad över att höra även fast jag fick lute neg kommentarer om den som gjorde mig ledsen Men JAG tycker att det är super!!!!

jag har en kusin som levt singel i stort sett hela livet och är nu snart 45 år. Men för ett par år sedan så träffade hon äntligen mammen i sitt liv och de gifte sig snabbt o9ch passar så super bra ihop. Han är i samma ålder och ocks¨å gammal evighetssignel. de tyckte båda att de var så gamla så barn de skulle det nog inte bli några i deras liv och det kändes helt okej för dom båda. Dom vara bara så glada för att äntligen ha träffat sin livspartner. MEN en dag så var det vääääldigt länge sedan mensen kom och tjoff..... dom var GRAVIDA! Helt på egen hand och inga hjälpmedel eller ens försök. Så nu ska det bli en liten bebis där som är sååå troligt efterlängtad. så himla kul tycker jag. Så man ska vel aldrig säga aldrig helt enkelt....

Page: sko Uno ha ha ha jääääklar vad många tusenlappar jag har plöjt ner i det stället. Man tycker ju att den sura ägaren på gamla brogatan borde vara glad... men nej. jag köpte alla mina skor under ett par decennier där (jäääävlar vad jag är gammal... fast det var vel inte riktigt två )
    men men
    en dag hade jag helt enkelt "vuxit ur" Martens.... jag har blivit för gammal tror jag... eller ja.... så nu behöver jag andra skor. men var köper man såna

just det zozo: jag är då också en riktigt usel mamma....
    men för sjutton Borren åt ju i 40 minuter de första veckorna... vad ska man göra... stirra in i väggen???? Näe då var det tur att det fanns TV.

BS: VA???? 8 kg vid 3 månader. Drygt det vägde Borren vid 10 mån kontrollen..... shit vad olika.

• Fru FruLLan

Hejsan tjejer
    Nenne: TACK det är PRECIS så där jag vill bo. Och maken vill ha skogen enda felet är vel att det inte är söder om stan. men men det kan vel gå ändå gissar jag. För övrigt såg det helt kanon ut. Inredningen i huset skiter jag högaktningsfukllt på alkla plan. det är ladugården, marken, skogen och uthusen vi är intresserade av hus bygger man som man vill ändå. läget är svårare att fixa i efterhand.
    Nu hinner jag ju inte hem från Nice till visningen men jag skall ringa mäklaren och kolla om det blir fler INTRESSANT!!!!!

nej mijn tant har ännu inte kommit. MEN jag är fortfarande ghelt säker på att hon kommer. Jag är inte gravid ett skvatt. och cicci raring... du var övertygad om att jag var gravid förra månaden också och det var jag ju inte. Då var den 5 dagar försenad så den kommer nog lagom tills jag ska åka på fredag. Känenr inte ett skit annat än mensk känningar och har heller inga förhoppningar. har till och med letat fram mina gamla p-piller....

page: angående martens så försvann vel dom också ut ur bilden när dom blev så himla poppis för några år sedan. Det gick ju liksom inte längre då...

• Fru FruLLan

Sen sist har jag även hunnit äta, tokleka med borren, bada och natta borren och sitter nu och dricker vin och ska spela dataspel. Moget va.

msw: ahhhh använder återigen ordet intreaant... du fattar vad jag menar.

telis: har ni planer på att flytta till götet???

• Fru FruLLan

så mycket vin har jag intre druckit.

ÄN
    ha ha ha

• Fru FruLLan

Ciici: som sagt. Du är en mästare på positivt tänkande, jag på negativt
    är helt övertygad om att tanten kommer. Antingen i morgon eller näe förresten på fredag. och då kommer hon vara såååå glad över att hon roat sig på min bekostnad. Näe du.....
    med borren kände jag ju ca 1 vecka efter ÄL att det var nåt, nu nada. Såååå tanten du kan lika gärna komma. jag ser dig!!!
    hallå!!!!

clementiner. Gott, kanske skulle toppa med lite glögg

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen