Ännu en tur med barnkarusellen
Morrn morrn på er tjejer
Här sitter jag aaaaaaldelles för tidigt.
Borren sover fortfarande so´m en liten gris så klart men jag är inne i en period när jag har svårt att sova. jag har det lite då och då. Så himla irriterande. Skulle gärna ligga och tryna brevid prutten.
Piggis. Visst är det coolt när de tar sina första steg Ser ju så gullit ut när de håller balansen med armarna. Borren vill gärna hålla i något när han går, han hlömmer liksom bort att man inte håller i honom då. För helst av allt så vill han fortfarande hålla längst ut på ett finger, han är försiktig.
hmmmm vem kan han ha ärvt det ifrån???? pappa....
Borren älskar att rota i kylskåpet, plocka i och ur saker är en favvo sysselsättning. Vi brukar ha potatis, grönskaker och allt han kommer åt på hela golvet. Annars är kastrullskåpet en super succe. han kan leka där jätte länge. Super när man ska laga mat. Kan säga att gammalt fint trägolv i köket inte är det bästa med barn... men det går ju att slipa om. Inga av våra lådor ser heller ut som de gjorde förr och häromdagen gick han runt och tuggade på aluminiumfolie, han såg ut som Jaws ha ha ha
Klappa fint har vi också jobbat mycket med, speciellt för katternas skull.... Borren är jätte bra på att klappa fint på oss, men när han ser katterna blir han ibland så exalterad så han viftar lite väääl mycket. Kan säga att katterna blivit väldigt härdade mot vad de var förr....
angående skorv som diskuterades häromdagen så behövs inta alltid nåt speciellt medel. Jag smorde in borrens huvud där han hade skorv med vanlig natusan babyolja och sen kammade jag bort skorven. Detta gjorde jag lite då coh då och borren blev skorvfri. Himla enkelt och kanske vört att prova innan man köper medel.
Vickan: hej hej. Vore himla kul att se ert hus också, har en svag aning om att jag såg det när det låg ute. Vore också kul att veta ungefär vart i hålan det ligger....
Liten: urs vet precis hur extremt dålig och hemsk man känner sig när man tror sig ha orsakat sitt barn smärta. Vad skönt att det gick bra iallafall. borren älskar att öppna och stänga dörrar och skåp osv så jag bara väntar tills han klämmer sig.
Nu vaknade mitt lilla solsken precis. 9,00 han är otroligt duktig att sova på nätterna min lille son måste jag säga. Har sovit sen 20,15 igår. Nu ska vi äta frukost och sen är det ut i solen som gäller.
puss på er alla raringar!!!