Inlägg från: Fru FruLLan |Visa alla inlägg
  • Fru FruLLan

Ännu en tur med barnkarusellen

Morrn morrn på er tjejer
    Här sitter jag aaaaaaldelles för tidigt.
    Borren sover fortfarande so´m en liten gris så klart men jag är inne i en period när jag har svårt att sova. jag har det lite då och då. Så himla irriterande. Skulle gärna ligga och tryna brevid prutten.

Piggis. Visst är det coolt när de tar sina första steg Ser ju så gullit ut när de håller balansen med armarna. Borren vill gärna hålla i något när han går, han hlömmer liksom bort att man inte håller i honom då. För helst av allt så vill han fortfarande hålla längst ut på ett finger, han är försiktig.
    hmmmm vem kan han ha ärvt det ifrån???? pappa....

Borren älskar att rota i kylskåpet, plocka i och ur saker är en favvo sysselsättning. Vi brukar ha potatis, grönskaker och allt han kommer åt på hela golvet. Annars är kastrullskåpet en super succe. han kan leka där jätte länge. Super när man ska laga mat. Kan säga att gammalt fint trägolv i köket inte är det bästa med barn... men det går ju att slipa om. Inga av våra lådor ser heller ut som de gjorde förr och häromdagen gick han runt och tuggade på aluminiumfolie, han såg ut som Jaws ha ha ha

Klappa fint har vi också jobbat mycket med, speciellt för katternas skull.... Borren är jätte bra på att klappa fint på oss, men när han ser katterna blir han ibland så exalterad så han viftar lite väääl mycket. Kan säga att katterna blivit väldigt härdade mot vad de var förr....

angående skorv som diskuterades häromdagen så behövs inta alltid nåt speciellt medel. Jag smorde in borrens huvud där han hade skorv med vanlig natusan babyolja och sen kammade jag bort skorven. Detta gjorde jag lite då coh då och borren blev skorvfri. Himla enkelt och kanske vört att prova innan man köper medel.

Vickan: hej hej. Vore himla kul att se ert hus också, har en svag aning om att jag såg det när det låg ute. Vore också kul att veta ungefär vart i hålan det ligger....

Liten: urs vet precis hur extremt dålig och hemsk man känner sig när man tror sig ha orsakat sitt barn smärta. Vad skönt att det gick bra iallafall. borren älskar att öppna och stänga dörrar och skåp osv så jag bara väntar tills han klämmer sig.

Nu vaknade mitt lilla solsken precis. 9,00 han är otroligt duktig att sova på nätterna min lille son måste jag säga. Har sovit sen 20,15 igår. Nu ska vi äta frukost och sen är det ut i solen som gäller.
    puss på er alla raringar!!!

• Fru FruLLan

Hejsan tjejer
    Page: åhhhhhh vad hemskt med din make
    Hoppas verkligen att han blir bra fort nu. Urs vad ni åker på smällar. Tusen kramar!

Hmmmm
    jag skulle ha kommenterat massor men har glömt vad
    är heeeelt ur form

återkommer....

• Fru FruLLan

Hej igen
    Näe nenne det var faktiskt inte om tanten jag hade tänkt kommentera
    jag hade faktiskt tänkt kommentera det här med adoptioner till vietnam. har en gammal kollega som har fått löfte om adoption från just Vietnam. Hon är ensamstående och har efter en superlång process fått lov att adoptera en liten kille som hon ska hämta i mars. För henne var ju gårdagens nyheter lite oroande minst sagt. Men hon har kommit fram till att för sin egen del tror hon iallfall det ska gå vägen eftersom processen är på g. Men för andra som inte kommit lika långt och önskar från vietnam ser det värre ut. Trist. önskar alla som så önskar skulle få adoptera. det verkar vara en ganska lång och jobbig process särskilt om man är ensamstående. Då måste man uppvisa starka kontaktnät, backuper, personer runt i kring osv. Hoppas allt går vägen med hennes son nu. Håller alla tummar.

Kommentera min tant...nu ser jag att cicci redan gjort det. hmmmm hur vet du att jag inte fått tant gumman synsk????
    eller just det, jag hade ju messat dig direkt om hon kommit så klart

Läget på tantfronten...
    Ja än har hon inte kommit. Så visst börjar man hoppas och tro....
    fast både jag och maken har en stark känsla av att hon faktiskt kan komma i morgon. Så än ropar vi inte hej. MEN helt klart har man börjat hoppas.

Ha ha ha
    cicci är så himla skön
    igår sa hon ungefär detta åt mig:
    FruLlan,du måste ju änd¨räkna dig som en hyfsat intelligen människa ( ) du måste ju ändå förstå vad dety betyder att tanten inte kommit än
    dummare än så är du ju inte

ha ha ha
    vaknade i natt och skarattade åt det.
    Cicci du såg så skönt allvarlig ut... ha ha ha
    s´åååååå kul.

ha ha ha
    angående min intelligens ...
    hmmmm¨
    hur står det till med den????
    vad är intelligens????
    var bra på matte o skit i skolan, är man intelligen då???
    bra betyg, intelligent???
    fast... jag kan ju inte ens rita en streckgubbe det är ju attans ointelligent...
    jag är sjukt ovig, ointelligent
    o så kan jag inte joddla, det är nog ganska ointelligen det med.
    Så hmmmmm
    ja...
    ÄR jag en någorlunda intelligent varelse....
    VEM VET?????????

men att mensen inte kommit
    jo visst vet jag i teorin vad det innebär då den inte kommer 14 dagar efter ÄL. Sjävlklart.
    MEN saken är den att jag blev så sjukt bränd förra månaden då jag faktiskt började hoppas. Och visst min ÄL var knäpp men mensen var ju faktiskt också ett par dagar sen.

Sen utöver detta så har jag inte känt ett satansnågot av det jag kände då jag väntade borren. Inget av de symptom jag hade då har jag haft. Och jag har haft en super känsla av att jag ska ha mens. plus att jag inte ens vågat hoppas. Och magk'nslan har sagt att det är mens på g och magkänslan brukar stämma.

men som sagt, visst börjar man hoppas (tyvär) och visst vet jag vad fakta säger.
    MEN både jag och maken har ju känslan av att den kan komma i morgon.
    har den inte gjort det jag DÅ vågar jag tro. Men testa gör jag då först när jag kommer hem till maken på söndag.

okej????

sen kan jag ju då jag tänker klart inse att det hade varit svårt för oss att bli gravida förra månaden då vi inte hade sex efter minst 3 dagar innan böj. o i vårt fall funkar inte det.

men men. Nu ska jag och maken äta skaldhjur och dricka vin.

Vi hörs på söndag då jag är tillbaka från nice.
    ha det suuuuper alla!!!!!!!!!!!

• Fru FruLLan

Hej igen
    Näe nenne det var faktiskt inte om tanten jag hade tänkt kommentera
    jag hade faktiskt tänkt kommentera det här med adoptioner till vietnam. har en gammal kollega som har fått löfte om adoption från just Vietnam. Hon är ensamstående och har efter en superlång process fått lov att adoptera en liten kille som hon ska hämta i mars. För henne var ju gårdagens nyheter lite oroande minst sagt. Men hon har kommit fram till att för sin egen del tror hon iallfall det ska gå vägen eftersom processen är på g. Men för andra som inte kommit lika långt och önskar från vietnam ser det värre ut. Trist. önskar alla som så önskar skulle få adoptera. det verkar vara en ganska lång och jobbig process särskilt om man är ensamstående. Då måste man uppvisa starka kontaktnät, backuper, personer runt i kring osv. Hoppas allt går vägen med hennes son nu. Håller alla tummar.

Kommentera min tant...nu ser jag att cicci redan gjort det. hmmmm hur vet du att jag inte fått tant gumman synsk????
    eller just det, jag hade ju messat dig direkt om hon kommit så klart

Läget på tantfronten...
    Ja än har hon inte kommit. Så visst börjar man hoppas och tro....
    fast både jag och maken har en stark känsla av att hon faktiskt kan komma i morgon. Så än ropar vi inte hej. MEN helt klart har man börjat hoppas.

Ha ha ha
    cicci är så himla skön
    igår sa hon ungefär detta åt mig:
    FruLlan,du måste ju änd¨räkna dig som en hyfsat intelligen människa ( ) du måste ju ändå förstå vad dety betyder att tanten inte kommit än
    dummare än så är du ju inte

ha ha ha
    vaknade i natt och skarattade åt det.
    Cicci du såg så skönt allvarlig ut... ha ha ha
    s´åååååå kul.

ha ha ha
    angående min intelligens ...
    hmmmm¨
    hur står det till med den????
    vad är intelligens????
    var bra på matte o skit i skolan, är man intelligen då???
    bra betyg, intelligent???
    fast... jag kan ju inte ens rita en streckgubbe det är ju attans ointelligent...
    jag är sjukt ovig, ointelligent
    o så kan jag inte joddla, det är nog ganska ointelligen det med.
    Så hmmmmm
    ja...
    ÄR jag en någorlunda intelligent varelse....
    VEM VET?????????

men att mensen inte kommit
    jo visst vet jag i teorin vad det innebär då den inte kommer 14 dagar efter ÄL. Sjävlklart.
    MEN saken är den att jag blev så sjukt bränd förra månaden då jag faktiskt började hoppas. Och visst min ÄL var knäpp men mensen var ju faktiskt också ett par dagar sen.

Sen utöver detta så har jag inte känt ett satansnågot av det jag kände då jag väntade borren. Inget av de symptom jag hade då har jag haft. Och jag har haft en super känsla av att jag ska ha mens. plus att jag inte ens vågat hoppas. Och magk'nslan har sagt att det är mens på g och magkänslan brukar stämma.

men som sagt, visst börjar man hoppas (tyvär) och visst vet jag vad fakta säger.
    MEN både jag och maken har ju känslan av att den kan komma i morgon.
    har den inte gjort det jag DÅ vågar jag tro. Men testa gör jag då först när jag kommer hem till maken på söndag.

okej????

sen kan jag ju då jag tänker klart inse att det hade varit svårt för oss att bli gravida förra månaden då vi inte hade sex efter minst 3 dagar innan böj. o i vårt fall funkar inte det.

men men. Nu ska jag och maken äta skaldhjur och dricka vin.

Vi hörs på söndag då jag är tillbaka från nice.
    ha det suuuuper alla!!!!!!!!!!!

• Fru FruLLan

för att det var sååååå
    intelligent mitt inlägg så skickade jag det två gånger

• Fru FruLLan

hejsan alla raringar
    Nu är jag tillbaka i svedala och vid datorn. Försökte komma in redan i morse men vår uppkoppling ville inte att jag skulle surfa. Så jag fick gå ut och gå istället. Så kande gå

helgen var super bra. Lördagen var det kanon väder och jag tillbringade hela dagen med en (eller rättare sagt två) böcker i solen vid polkanten. de flesta andra åkte på massa utflykter men jag kände att lugn och stilla egentid stod högre på programmet. Allt var kanon och jag har ätit så mycket så det är helt sjukt. Vilken mat! och i ärlighetens namn så har jag även druckit en hel del Längtade hem gjorde jag faktiskt inte heller jag bestämde mig för att passa på och njuta av tillvaron. det lyckades ända fram tills jag skulle gå och lägga mig på lördagsnatten. Då ville jag bara hem. det för att det bara återstod en hemresa och resa är ju så attans trist.
    Men det var desto roligare att komma hem till maken och booren.
    det var så mysigt. Borren sov när maken kom och mötte mig så vi gick på mlokala puben och satte oss. Och fyyyyyyyy vad glad han blev när han sen vaknade och såg mig. han bara satt i min famn och tryckte sig mot mig i säkret en kvart. Helt otroligt mysigt. försökte jag ens bara lyfta lite på honom så kramades han bara hårdare och borrade in sig i min hals.
    Ahhhhhhhhhhhhhhhhh
    ljuvligt.

Efter det gick vi hem och maken hade förberett en jätte mysig middag
    jag kontrade med att gå på toaletten och kissa på en clearblue

Till den serverade jag Pol Roger

Så ja, nu har fruLlan plussat. maken grät och var överlycklig men borren fattade inte alls när jag försökte förklara att han ska bli storebror......

Känns sååååå sjukt roligt. Hade ju HELT bestämt att börja med piller och ta en paus om det inte hade funkat den här månaden. Kände att jag inte hade klarat fler missar nu på ett tag. vet inte varför men försöken med tvån blev för mycket väldigt fort.

Men nu är plusset här och jag kan säga att INGET har känts som förra gången. Tvärtom. Och det är vel en av orsakerna till att jag inte trott att det funkat. jag har haft helt sjuka menskänningar och sån satans pms. varit sååååååå arg. Helt enormt (är fortfarande också....) jobbigt som attan.

Jag såg att ni skrev om Omega 3, det började jag äta inför sista försöket till borren och har ätit sen dess. jag tror otroligt mycket på omega 3. Liksaå har jag ätit mulitvitaminer hela tiden. Sen åt jag dessutom bidrottninggele ocyh lite gammal rosenrot den här månaden. Så jag har kört allt. MEN det viktigaste av allt. MASSA sex.
    Min teori har ju alltid varit att vi inte har så busenkelt att bli gravida så att timingen och tillfället är allt för oss. Så vi hade nu sex varje dag i nästan två veckor. PLUS att vi hade sex TVÅ gånger per dag både böj dagen och dagen efter.

Precis likadant gjorde vi emd borren. Så det är nog melodin i vårt fall. Och kanske för föer som har lite svårt att få till det.

Nåja. Tänker jag efter så har jag haft massa symptom men inte dom som jag hade förra gången. men jag har varken vågat känna efter eller hoppas. men nog insåg jag i fredags redan vad som var på g. Så det kändes lite konstigt att prata om framtiden med chefen och alla kollegor....
    och jag fick så enormt grym ångest av att dricka alkohol
    Nu var jag inte super berusad alls men fick sån ångest ändå.
    TACK kokos älsklingen för att du kollade upp fakta och lugnade mig. jag älskar dig gumman!!!!!!!!!!!!

Näe ni nu måste jag bara sova är så extremt trött.
    Hoppas jag slipper vakna av att grannarna har sex i natt också. dom är HELT galna

pusssssss

• Fru FruLLan

hejsan tjejer
    Har inte läst något sen sent i går kväll så mitt meddelande kanske är inaktuellt, men jag lämnar det här ändå,,,,

Tack för grattis 
    Kan fortfarande inte tro att jag är gravid helt och hållet eftersom jag verkligen inte trodde att det skulle fungera den här månaden. Jag har nog aldrig haft så mycket ?mens? utan att blöda om man säger så.
    Men det ska bli enormt kul att få vara med om resan igen.

Nenne 
    Guuuuuuuuuuuud vad ledsen jag blir 
    Har jag på något sätt sagt att ni har för lite sex eller vad det var du sa, så ber jag så enormt mycket om ursäkt. Jag är absolut inte medveten om att jag sa det och det är inget som jag skulle vilja säga så det är enormt ledsamt att du uppfattat mig så.

Blir lite stum över att jag på något sätt antytt att folk har för lite sex, hur sjutton skulle jag kunna göra det. Jag vet ju inte vad som pågår i era sovrum och dummare är jag ju inte än att jag inser att man om man försögt ett tag försökt ALLA varianter. Varje dag, varannan, på längden, på tvären och lite till.

Vad jag skrev var vad JAG (fruLlan) tros stämmer för OSS (dvs mig och maken) dvs jag har inga teorier om andra människor utan om OSS två och hur vi måste få till det för att det skall fungera.
    Jag ville berätta min teori som jag fortfarande tror på? och jag minns från försöken med borren att det var rapporter från alla håll varje månad om hur ofta man gjort det, när, vilken ställning och om man haft nåt hjälpmedel dvs bisolvon eller dylikt. Jag visste inte om att reglerna i tråden ändrats så att man INTE ska berätta sånt. Det har jag missat, men tänker jag efter så är det ju ganska självklart att ingen är intresserad av det.
    Så sorry jag ber om ursäkt att jag kom med onödig info 

Och vad det gäller sexande varje dag för VÅR (makens och min) del så tror jag att det för oss krävs varje dag. Sen vet jag att massa läkare osv säger att man kan köra varannan och det är säkert så. Men varje är ändå det JAG tror på för OSS två,. Jag nämnde inget om vad som gäller för andra utan jag tror bara att makens simmare kanske inte trivs super i mig och inte överlever så länge så vi måste köra ofta för att pricka rätt tillfälle då ägget släpper. Den hjär teorin kom jag fram till under de gånger vi misslyckades med borren. Så nenne, igen jag pratade om OSS två inte om någon annan. Jag känner mig skitledsen rent ut sagt att du missförstod och blev så arg. Faaan nu kom en liten tår, är ganska så överkänslig just nu?. 

Vad det gäller att jag tror mig ha lite lägre fertilitet så ska jag vel förklara det också. Jag inser ju att så inte är fallet just nu men det är vad jag KÄNDE när vi misslyckades och jag trodde verkligen INTTE för fem ruttna lingon att det skulle funka den här månaden . Så visst jag tog ut sorgen i förskott, vi drama queens gör iofta det?

Vill bara inleda med att be om ursäkt om det har sårat någon att jag trott att vi skulle ha svårt att få till en tvåa och även varit så hårt att kalla mig infertil. Ber så hemskt mycket om ursäkt.

Orsakerna till att jag trodde det skulle bli så svårt är flera.
    ? dels så är jag en typisk fröken duktig. Jag är van att ALLT går att ordna med hårt arbete och extra möda. Jobbar man bara lite till, lite extra, är lite mer kreativ osv så brukar det lösa alla problem. Men när det kommer till biologi och kroppen så är det ju tyvär som alla vet inte så. DETTA var ett enormt jobbigt faktum för mig då vi jobbade för borren. Trots allt vi gjorde så fungerade det inte. Jag föll jäääävligt hårt och var jävkligt nere.
    ? När vi nu började försöka igen så hamnade jag direkt på samma plats som jag var innan vi lyckades få till borren. Dvs det kändes som jag precis hade gjort fyra misslyckade försök och jag var helt nere igen. DUMT jag vet, men så reagerade jag.
    ? Jag är tyvvär en människa som tänker i svart. Jag tar gärna ut sorger i förskott. Konstigt, jag är en riktig fighter och tänker positivt när det gäller nästan allt., Men när det gällde barnaskapande så är jag ett riktigt neggo. Dvs jag har känslan av att det aldrig kommer funka. Uppenbarligen har det ju funkat en gång. Men min reptilhjärna tänker ändå i svart att det ALDRIG kommer funka. Förlåt.
    ? Sen tog jag för mycket fasta på att det går sååååå snabbt för alla attv få till tvåan och när inte vi fick det direkt så föll jag ner i svarta hålet. Jag vet också att alla absolut inte får till det direkt med tvåan, men det var vad jag såg runt mig och jag tänkte åtrerigen bara svart för min egen del.
    ? Sen har jag nog ett stooort lillasysterkomplex i hela barnbiten. Jag har nog jämfört mig enormt med min super satans fertila syster som blir gravid bara hennes make nyser. Ja så är det nästan, på gott och ont? När det inte går lika föär mig så ? ja ni fattar.

Vet att det hä?r blev långt och säkert ointressant. Men jag kände mig så illa omtyckt och behövde få förklara mig.

• Fru FruLLan

hej iegn
    En lite lugnare fruLlan är nu inne.
    nenne
    Hmmmm
    jag slutade ju röka med borren så just röka kanske inte är att rekommendera idag
    men jag fredskramas gärna en lååång stund
    helt klart mycket känslor i omlott härinne. hormoner och känslor. och du behöver inte alls be om ursäkt.
    Puss på dig

ohhhhhhh
    vilket steg att ha börjat spruta. Kommer hålla sååå många tummar så du kan inte ana.

oms: vad trist med jobbet! Hoppas du hittar nåt nytt.

själv hade jag ju planerat att byta jobb nu efter jul. Men jag kanske istället skla inse att jag kanske sitter tryggare där jag är nu och stanna. jag hinner ju inte jobba så himla länge ändå...
    faaan
    vill verkligen byta jobb. men det gör jag om det dyker upp nåt spännande. men i dessa tider lär det vel inte göra det.

AM: får lite olika BF datum men det varierar från 23-26 juni. Vi får vel se när den dimper ner.

puss på er alla

page förresten. Tyckte det var asbra att du klagade på sjukhuset!!!! Och det var super att du tog fram tigern i dig. använder du den inte så ofta så var det verkligen helt rätt tillfälle.!!!
    Hoppas att det ordnar sig med ditt jobb piggis.

• Fru FruLLan

hejsan tjejer
    urs lappis, lider med dig Rent teoretiskt så har ni ju alla chanser att det skall ha lyckats denna månade ändå. Särskilt om man läsrer AMs länk. Men jag förstår dig. man vill ju gärna pricka PRECIS rätt för att verkligen känna att man gjort allt och träffat rätt. Då kan man ju iallafall int5e gräma sig över att man missade tillfället om det nu inte skulle fungera.

men vi hoppas ju att det funkar ändå. Är det inte så att det igentligen inte är precis vid ÄL som man blir gravid?
    är det inte så att man blir gravid när ägget väl lossnat och är på väg i äggledaren. Så enligt det så borde ju morgonens attack ha kommit exakt rätt ögonblick för en befrukting. HOPPAS! men förstår som sagt att du grämer dig. Är ju själv en expert på att ta ut sorger i förskott.....

men som sagt, morgonens simmare var nog kanske HELT rätt!

Page: starkt att sluta snusa!!! Jag slutade ju röka den helg jag hade ÄL och då borren blev till. Snart två år seedan. jag har inte vågat ta ett bloss för jag VET att jag skulle ha varit fast igen och sååå dum ville jag inte vara. Har ju rökt mer eller mindre heltid sen jag var 15 så det kan ju räcka....
    Så bra jobbat. det är jäkligt skönt när man väl är av med det hela. Nu har all cigg längtan släppt för mig. Skönt.
    Lycka tuill!!!!!

Lycka till MRSB och Nenne med era ansökningar!!!

nenne:
    så du tar hornmoner för insemination? det har vel inte de andra som prövat den metoden gjort eller? vad är det som hormonerna skall göra? Hoppas att det funkar!!!!!

Sj'lv sitter jag här och mår lite illa det gjorde jag aldrig med borren. fast det jätte tryck och onda som jag haft i tuttarna har släppt nu.

häromkvällen var vi apropå ingenting till vetrinären med våra två katter. det hela slutade med att vi åkte därifrån 4000 kronor fattigare. Så om det är några av er som har alldeles för mycket pengar så kan jag tipsa om husdjur
    Sen är det ju mysigast i hela världen att ha husdjur också det tycker borren också. Nu har han börjat bli lite försiktigare med katterna men han har härdat dom ordentligt kan jag säga
    jääääklar vad hård han har varit mot dom vid några tillfällen. han blir ju så himla glad när han ser dom och han har inte fattat att han slår dom när han tror att han klappar.
    men som sagt, han har lärt sig klappa fint äntligen.

• Fru FruLLan

Angående maskerader så har jag lyckats jääkligt bra några gånger tidigare. men inte de senaste 10 åren dock. Jag har helt enkelt inte så mcyket tid, skjuter allt på framtiden och så vips.... är det för sent att fixa nåt.
    Men men nu är ju detta egentligen inget problem då jag nästan aldrig blir bjuden på maskerad. har lite amerikanska kompisar som brukar j´ha halloween kalas, men de flesta kommer omaskerade. fast rockers är ju nästan utklädda för jämnan ha ha ha

• Fru FruLLan

Lappis
    vet preeciiiiiiiiiiiiiis hur det är. Är ju som sagt stans expert på att måla fan på väggen. Jag fortsätter dock att hoppas för er förstår att det vore skönt att slippa ivf. Skickar en enormt stooooor kram också.

H,mmmm låter lagom sadistiskt att hoppas att lite nålar ska få en på andra tankar

• Fru FruLLan

hur klär man ut sig till ett clear blue ?
    kroppsmålning kanske

• Fru FruLLan

hmmmm
    tål att tänkas på....
    jag vill ha ett stort pluss på rumpan så ....

• Fru FruLLan

ha ha ha
    nu blir nästan jag sugen på att gå in och kolla upp er tjejer.
    Eller kanske ska mina fantasibilder få finnas kvar

oj vad borren sover.
    han har åkt på victors magskit efter veckans träff. Hoppas att han inte blir lika dålig...
    men men vi får ta det då.
    Näe nu verkar det vara luynchdags för fruLlan.

som för övrigt sitter och letar mark. hittade 36 ha vara 31 ha var skog 2 mil från stockholm. Låter kanon!!! kanske skulle vi åka och kolla på söndag...
    fast jag vill ju inte flytta förräns om ca 2 år....
    men om man ska bygga hus så kanske det tar så lång tid...
    puss och på återseende

• Fru FruLLan

hejsan tjejer
    fast hnmmmmmm
    vågar man skriva tjejer längre?
    det fisnns ju tydligen smygläsare och de kanske döljer sig en gubbis där
    hmmmm

jag som levt i illusionen om att man är ganska så hemlig och anonym här och att det inte kan finnas nån annan som är så konstig som kan tänkas sig läsa här...'men det finns tydligen fler knäppisar
    hej på er!

cicci: det var precis så det var med borren, han hosta så han spydde. Han såg mäkta förvånad ut kan jag säga ha ha stackarn
    Hade ni kul på ikea igår? några fynd?

Näe nu ska jag dra på borren regnstället och gå ut och leka i parken en stund. Hurra!!!!!

• Fru FruLLan

Morrn morrn tjejer
    ¨Mugglan: helt klart en eloge över att ha läst ikapp! det är skit jobbigt att göra det. jag brukar missa hälften när jag läser ikapp...
    nåja...

vad bra om jag kunnat förklara iallafall en bråkdel av mitt hysteriska nojjande...
    skäms nästan över vilket patetiskt vrak jag är... Var det nenne som snackade om att söka hjälp igår... kanske skulle behöva det på allvar...

Nåja inte idag Alldeles för fint väder Vilken dag!!! Hoppas att mina killar vaknar snart så vi kan gå ut i solen. Borren har varit uppe en timme men behövde sova igen snabbt. hans bakfulla pappa har inte gått upp alls idag
    det luktar gin tonic i vårt sovrum

cicci: hur många bajsnätter hade victor. Borren har ju råkat ut för samma så det kan vfara bra att veta vad man har framför sig. Stackars liten. men han är så himla tapper gnäller inte alls. bara någon minut innan lasset kom inatt annars helt tyst och lugn. Han är en liten fighter.
    Inte alls som sin hysteriska fjoll morsa

fast näe när det kommer till fysik är jag stark som faaan och gnälelr aldrig.
    Värre är det när det gäller det menatala

page: vad skönt att ha gubben hemma. Hoppas att han repar sig snabbt nu. Hoppas också att du använde något av spriten till att descinfektera hemma så inte allt hamnade i magen

ore: orientering... wow! beundrar alla som är super motivberade och tävlar och tränar så hårt.

Bs: hoppas iris blir bättre nu.

Mugglan och telis: ha en trevlig brunch idag!

• Fru FruLLan

just det
    angående andra trådar så kollar jag enbart den här tråden. Var nog över ett år sedan jag kollade in nån annan tråd.

MrsB: Skönt att du fick en bra natt. extra viktigt när man är ensam med barnen. Hoppas det foprtsätter och att ni får en bra dag också!

• Fru FruLLan

fortsätter att maratoninlägga
    faaaaaan vad skönt det är att ha hela lägenheten för sig själv och vara ensam vaken!!!!
    Tjohooooo
    tänk att det kan vara såååå skönt att vara själv!

Funderar nästan på att smita hemifrån och gå ner på stan en stund.

fast jag vill ju vara med pojkarna när de vaknar.
    Passar på att vara ego hemma

är GLAD och LYCKLIG i hela kroppen. Över att bara finnas till.
    Det är sååå satans skönt!!!!

• Fru FruLLan

GRATTIS cicci!!!!!!!!!!!!
    Super grattis på födelsedagen gumman. Hoppas att du får en toppenfin dag och att alla mår kalas.!!!!
    Kastar lite konfetti, blåser i en trupmet och smäller en ballong

kan rapportera att borren mår bra igen. det släppte igå´r kväll så totalt blev det knappt två dygns magsjuka. kräktes bara 2ggr och allt som allt var det en lindrig omgång som gick fort över . Hurra för det också.

Lapinette: beklagar din makes vinfrustration Hoppas vinerna han provade var bra iallafall.

Frejan: näe varken jag eller maken jagar. Maken älskar docxk skog och har motorsågen som favvopryl och sysselsättning. Så skog måste vi ha
    Sj'lv är jag mest intresserad av betesmark, svinstia 8till minigrisar) och hönshus
    Vi får se hur det går. Är inte helt redo att flytta än dock.

Hoppsan vad mycket smygisar
    hej på er där bland buskarna

• Fru FruLLan

hejsan nennelainen
    har ni flyttat nåt mera nu?

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen