Ännu en tur med barnkarusellen
Cicci
hahahaha å nej har jag sabbat allt nu? Jag får skicka dig en fin bild (kanske inte den där han endast är iklädd ett cyklop och snorkel, eller jo förresten, PAHAHAHAH!).
Cicci
hahahaha å nej har jag sabbat allt nu? Jag får skicka dig en fin bild (kanske inte den där han endast är iklädd ett cyklop och snorkel, eller jo förresten, PAHAHAHAH!).
Ett annat nyår hade vi (varför är det alltid jag som ordnar fest!?!??!) också maskerad men med James Bond tema. Så jäkla lyckat. Maken m fl kom i smoking (det du, Cicci), en var Dr Q, Ps kusin var flickan i Goldfinger (han heter Magnus..)och det var skitbra tema på ett nyår för då kunde folk komma i fina blåsan eller vara utklädda.
Inbjudningskortet hade jag tagit en filmaffisch (fast i A5) och bytt ut ansiktena på bondbrudarna till mig och min kompis E som hjälpte mig ordna. Hahhaha, det var ingen som märkte det fastän det var rätt taffligt gjort. Pierce Brisnan hade t o m kulhål mellan ögonen, hahahha!
Ore
Välkommen!
Cicci
hahha du är så välkommen, vi är inte så vana vid att folk lägger märke till honom och vill se honom utan kläder.
Han blev jätteglad att ni skrev så fint om honom (och det tycker jag han är värd) och självförtroende är bra för både vårt förhållande som för hållningen.
Bra jobbat och fint initiativ, Lappis!
Finns det fler som vågar komma ut i ljuset!
alltsp, själva festfixandet tar mer energi än det ger.
page
Lycka til med spritet!
ja, vad finns det kvar för tips, tror ni tog med allt.
Jag har bokat resor, köpt tajta kläder och önskat att det inte ska bli just nu eller då men inget hjälper. Men avskräcks inte för det!
spolning av äggledarna