BS - Nä, precis min reaktion när jag först hörde om det. Jag kräks (och jag menar verkligen kräks) av alla pulver, typ nutrilette och liknande. Jag tror heller inte på konceptet med att äta pulver och gå ner och för att sen gå upp allt igen (och kanske lite till) när man får börja äta mat. Jag har varit väldigt skeptisk till hela metoden. Men efter att ha läst om deras koncept, läst på om ketoner och liknande, så känner jag mig nu redo att ändå testa. (Blev inspirerad av en jobbarkompis som kör och det går som tåget för henne. Passade på att ställa alla mina skeptiska frågor till henne och det verkar ok.) Jag har dessutom smakat en av dryckerna och tro det eller ej, den var helt ok. Jag fick ner den och den smakade som varm choklad gjord på vatten. Mao inte supergott men drickbart. Jag måste nämligen göra något drastiskt åt mina kilon NU. Jag har aldrig varit så här stor förut och jag vantrivs. Har testat både viktklubb och GI, men jag får inte mycket resultat av viklklubb och jag orkar bara inte sitta och fylla i varenda liten ingrediens jag haft i maten. Det tar evigheter. GI är ok, men det är svårt att hålla sig ifrån kolhydrater. Med Xtravaganza käkar man oxå GI-betonat efter kickfasen och då har man förhoppningsvis blivit av med sötsuget. Ja, vi får se om det funkar.
Lappis - Förstår att det är tufft att vänta, men å andra sidan kanske dina värden hinner förbättrats ytterligare och chansen att det ska funka vara ännu större!